6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Nikita

Opstartscherm veranderen

Een tijdje terug had ik een mooi programma waarmee ik het opstartscherm kon veranderen van OSX (dus dat grijze scherm met Apple logo), maar ik weet niet meer welk programma dat was… Ik heb nu wat gezocht en ben enkele programma’s tegengekomen (via Versiontracker) maar die deden niet wat ik wil dat ze doen :)
    Ik heb ook al proberen te zoeken in het Forum maar ik zie door de bomen het bos niet (en ik weet niet precies welke zoekterm ik moet ingeven :innocent: )
    Dus bij deze: wie weet er een goed programma waarmee ik dat grijze logo kan veranderen door iets kleurrijkers? Liefst makkelijk, dus niet met hex-code’s oid (die heb ik ook voorbij zien komen, maar ik ben een techneut op dat gebied:) )

Bijdrager
    dhawk

bedoel je deze some deze ?

Bijdrager
    Joost

Dit is ook een optie: http://www.ittpoi.com/macboot/

Bijdrager
    Nikita
    ”dhawk”

bedoel je deze some deze ?

Ja dat is ‘m!:D
    Alleen schijnt ‘ie het niet te doen met m’n 10.3.9… Ik krijg die schermpjes met waar ik die dingen wil opslaan en vervolgens sluit ‘ie af… :x

EDIT: Maar Macboot werkt ook als een zonnetje! :bigsmile:

Bijdrager
    Laurensblom

ik ben ook op zoek naar zoiets om dat verschrikkelijk lelijke scherm met paarse en witte explosies, dat zelfs een windows-liefhebber lelijk vindt, te veranderen

Bijdrager
    Goodheart

Appeltje->Systeemvoorkeuren->Bureaublad en Schermbeveiliging->Bureaublad

Je kunt ook nog om de zoveel tijd automatisch een andere achtergrond laten zien.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.