9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    aa55

Opstartscherm kleurt roze

Ik heb hier een 4 mnd nieuwe/oude 27″ iMac staan.

Sinds een week of 2 krijg ik bij het opstarten net voor het inlog schermpje verschijnt dat mijn scherm van de normale kleur grijs veranderd in roze.
    Het is maar een seconde meer niet.
    Als ik dan mijn ww intyp gaat alles weer zoals vanouds.

Mijn vraag is wat te doen en heeft iemand enig idee wat dit kan zijn.

Op zich til ik er niet zo zwaar aan, maar ja ik heb nog garantie en kan niet bepalen of het nog erger word en zo ja wanneer.

Verder zie ik er best tegenop als ze deze gaan openen omdat de boel zo dicht getimmerd zit en mogelijk weer andere problemen gaat veroorzaken.

Bedankt alvast.

Moderator
    Night

Reset de PRAM eens (machine uitzetten en opstarten met ⌘⇧PR tegelijk ingedrukt tot je 2x een boing hebt gehoort). Goede kans dat het dan weg is.

Bijdrager
    neokb

@nigth klopt, ik had het ook apple care gebeld en hetzelfde gedaan en het probleem was opgelost. Heeft de maken met de 10.9.3 update ze hebben daar dingen veranderd aan de video kaart instellingen.

Moderator
    Night

Mooizo!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Inderdaad, mooi zo! Alleen is de PRAM reset geen ⌘⇧PR maar ⌘⌥PR8-)

Bijdrager
    aa55

Jongens GE WEL DIG het is opgelost.

Ik heb de pram gereset en weg roze.

Heel hartelijk bedankt voor het delen van jullie kennis ik maakte me al zorgen zoals in de opening te lezen was.

Bijdrager
    GoeieDag

Misschien dan toch maar eens uit de kast komen. Zelfs de iMac heeft het al in de gaten…:-P

Bijdrager
    aa55

Misschien dan toch maar eens uit de kast komen. Zelfs de iMac heeft het al in de gaten…:-P

Je zou eens moeten weten …

Moderator
    Night
    hendrik op 29 mei 2014

Inderdaad, mooi zo! Alleen is de PRAM reset geen ⌘⇧PR maar ⌘⌥PR8-)

Ach… typfoutje:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.