5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    martijnf

Opstartrobleem 15 inch cinema display

Hallo,

Ik heb een G4 met twee schermen, een 19 inch Sony en een 15 inch cinema display. Nu wil de computer niet meer opstarten met het cinema display aangesloten. Als je hem aansluit (terwijl de mac uitstaat) hoor je ook een raar geluid knipperd er een lampje op het moederbord en hoor je een raar geluid (lijkt de voeding).
    Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zonder de cinema display aangesloten werkt de computer zonder problemen.

Alvast bedankt en groet,
    Martijn

Bijdrager
    Nikita

Is dat zo’n scherm wat z’n voeding ook uit de computer trekt? Misschien ligt daar dan heb probleem, dat de voeding niet voldoende stroom kan leveren. Dat zou dan ook het geluid kunnen verklaren e.d.

Bijdrager
    Djmichel

Welk type G4 heb je met welk moederbord?

Ik heb thuis ook een G4 staan. Een Mirror doors. Als hoofdscherm heb ik een Cinema Display 23 inch en daarnaast als tweede scherm een BenQ 17 inch. Ik heb hier nog nooit preblemen mee gehad en de voeding van de 23 inch gaat ook gewoon via de mac.

Heb je al geprobeerd van poort te wisselen? Dus de cinema display je eerste scherm en de 19 inch het tweede?

Of alleen de cinema display aansluiten. Werkt hij dan ook?

groetjes

Bijdrager
    martijnf

Bedankt voor de reacties.

Het is er idd één met ADC aansluiting.
    De poort wisselen kan helaas niet, ik heb mar één videokaart met ADC aansluiting.
    Als hij alleen aangesloten is blijft het probleem…
    Ik denk toch dat de stekker niet helemaal goed meer is.

Bijdrager
    martijnf

Al opgelost!

Er waren met het aan- en afkoppelen van het scherm twee pinnetjes iets naar buiten gekomen.
    Na het terugduwen werkt de boel weer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.