11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    f.zijlstra

opstartprobleem na update 10.5.5

hi guys,

gister heb ik 10.5.5 gedownload en geinstalleerd, maar helaas niet succesvol…
    Halferwege de installatie procedure moest ik naar een afspraak, en had m’n powerbook nodig.
    (had zelf ook wel na kunnen gaan achteraf dat dit onderbreken gevolgen zou hebben) maarja…
    Op dit moment start mn powerbook dus niet meer na behoren op, en is helaas ook niet te herstellen
    met de leopard schijf omdat er maar 3 gb schijfruimte vrij is.. en echt minimal is er 6 Gb vereist.
    Daarbij als ik de powerbook inde veiligheidsmodus opstart (shift ingedrukt)… start hij echter wel gewoon op
    (na enige tijd).. Maar al ik vervolgens herstart doe valt hij weer in hetzelfde patroon.
    Is er soms iets wat ik in de veiligheidsstand moet doen of aanpassen?… Of zijn er andere wegen om mijn powerbook
    weer gewoon te kunnen gebruiken, zonder clean install?…

I Hope So…

M.v.G

F.Zijlstra :apple:

Bijdrager
    Welles

Als hij in veilige modus opstart zou ik dán de 10.5.5 update een keer opnieuw draaien (en laten afmaken ;)).

Hier de stand-alone updater, want Software Update zal merken dat je die al draait natuurlijk…

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    Bijdrager
    f.zijlstra

kan dat?.. hoe doe ik dat dan?… leek mij namelijk ook een geode optie.. maar ik kan uhm nu niet meer verkrijgen bij software update… Moet ik ‘m dan op de apple site downloaden?..

(EN klopt het dat je in veilige modus niet meer bij je finder of hardeschijf kan?)

dank voor de snelle reactie

Bijdrager
    Welles

Zie de edit in mijn post voor een downloadlink van de update…

Bijdrager
    f.zijlstra

Hallo jeroen de ruiter ik had inderdaad dit topic ook al gezien en ging inderdaad over hetzelfde..
    maar hier is helaas geen oplossing voor gekomen..
    Ik hoopte door een nieuw topic te plaatsen wat sneller reactie te kunnen krijgen ( wat de urgentie is namelijk nogal hoog).
    Als mensen liever op dit topic willen reageren.. vind ik dat ook prima.. ik neem ze beide continu door.. omdat ik m’n powerbook snel weer wil kunnen gebruiken…

mvg

Bijdrager
    f.zijlstra

och, ik zie het.. was iets te haastig.. Dit ga ik eerst proberen. (hij download eerst een half uur en dan laat ik ‘m rustig instaleren… Denken jullie dat hij ’t dan zou moeten doen?.. En niet gaat zeggen. dat dit systeem al is geinstaleerd?…

WE zullen zien…
    Bedankt tot zo ver :D :apple:

(WORD VERVOLGD) :apple:

Bijdrager
    Welles

Ik meen me te herinneren dat ik zelf een identiek probleem zo heb opgelost, dus ja, ik heb er goede hoop op…

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ja, ik had het topic niet helemaal doorgenomen maar zag hem gisteren of vanochtend voorbij komen. Vandaar

Bijdrager
    f.zijlstra

Als hij in veilige modus opstart zou ik dán de 10.5.5 update een keer opnieuw draaien (en laten afmaken ).

Hier de stand-alone updater, want Software Update zal merken dat je die al draait natuurlijk…

Laatst aangepast door Welles op Di Sep 16, 2008 15:13 , in totaal 1 keer bewerkt

Gelukkig hiermee is het opgelost, perfect… (Dit leek mij ook de voor de hand liggenste optie maar wist niet hoe ik aan die update dan moest komen) Bedankt! :D

Bijdrager
    Welles

mooi zo

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.