4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ostendmacuser

Opstartprobleem met de MacBook Pro

Mijn MacBookPro heeft onlangs een nieuwe batterij gekregen, omdat hij soms niet meer wilde opstarten.

Met wat tips op het internet, stak ik de firewire kabel tussen mijn Imac (host-computer) en MacBookPro.

Nu startte hij op, met een welbepaalde toetsencombinatie. (shift bij het opstarten) > zodat hij in veilige modus opstart.

Heb hem niet meer laden plat gaan, anders kreeg hem niet meer opgestart. Nu is dit terug gebeurt en de toetsencombinatie werkt niet meer.

Zou er nog een betere toetsencombinatie bestaan die altijd werkt ???

want degene die ik probeer > geen teken van leven.

Bijdrager
    Hansi2124

Als je 2 Macs verbindt met een firewirekabel, is het waarschijnlijk je bedoeling geweest om in Target disk mode op te starten denk ik.
    In dat geval kan je het beste deze procedure volgen.

Als je iets anders wil bereiken met firewire moet je dat iets duidelijker omschrijven als dat kan.
    ;-)

Moderator
    Pete.Z

Graag opletten waar je iets plaatst, in het juiste forum zal je eerder een goed antwoord krijgen, en het scheelt ons veel geklik….

Bijdrager
    Ostendmacuser

ok er scheelde blijkbaar iets met de oplaadkabel, heb van mijn vriend zijn oplaadkabel mogen lenen, en nu wilde hij wel opstarten en was dus plat.
    Nu ja al die heisa voor niets.:)

Bedankt jongens !!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.