9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ruud71

opstartprobleem iMac

Mijn iMac (2,93 GHz Intel Core i7 van 13-08-09) heeft steeds meer opstartproblemen: recent was ik een kwartier of langer bezig met de aan/uit knop.
    Is dit een bekend fenomeen? Kan ik garantie claimen voordat ze helemaal niet meer opstart (Applecare loopt binnenkort af)?

Bijdrager
    wynand

Misschien eens proberen het PRAM te resetten. Als het een hardwareprobleem is dan zou ik als een speer terug gaan met de Mac, aangezien je zegt dat je AppleCare bijna afloopt. Zonder AppleCare kan je uiteraard ook garantie claimen maar met AppleCare heb je minder gedoe.

Bijdrager
    bluap

Ruud, als ik jou was zou ik 0900 – 7777703 bellen. Als je AppleCare hebt en kan je overleggen met de helpdesk of het een software probleem kan zijn en als nodig komen ze de iMac (is onderdeel van je AppleCare) ophalen. Let er wel op dat als de HD omgeruild wordt je zelf verantwoordelijk gehouden wordt voor het maken (gemaakt hebben) van een backup.

Bijdrager
    Stirf

Zonder meer info kunnen we moeilijk meedenken. Ik gok op een kapotte harde schijf.

Bijdrager
    jesper211232

ik gok een kapotte imac:nerd:

Bijdrager
    Stirf

Zeker slecht weer buiten. :sarcastic:

Bijdrager
    Ruud71

Bedankt voor de reacties, behalve het slechte weer dan. Probleem opgelost: SMC instellen door langdurig het netsnoer uitnemen etc. (support.apple.com).

Bijdrager
    Stirf

De opmerking was niet voor jouw bedoeld, maar dat wist je denk ik al:wink:
    Mooi dat het opgelost is.

Bijdrager
    jesper211232

nee hij was voor mij:lol:
    het regende net wel paar minuten:slant:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.