6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    MarkGjaltema

Opstartporblemen iMac met 2e Beeldscherm

Hallo,

ik heb een Time Machine Backup op een nieuwe Mac geladen.
    De oude had een tweede scherm er aan.

Als ik nu de nieuwe iMac opstart, komt kort het Appeltje en dan komt een zwart scherm en me muis zie ik… verder gebeurd er niets.

Als ik opstart en ik heb me 2e beeldscherm niet aangekoppeld start hij normaal op.

What did i wrong??????

Bijdrager
    Moriarty

Oplossing kun je vinden via deze website…

Het zijn problemen met wat .plists

What to do when your Mac displays a blank screen and the cursor after a macOS update

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige reactie verwijderd door moderator

Bijdrager
    SvS

Helaas gebeurt het te vaak, dat ‘me’ verkeerd wordt gebruikt. Hiermee ben ik met je eens, maar met je opmerking krijgt Mark zijn probleem niet opgelost.

En, heeft Moriarty’s oplossing geholpen?

Bijdrager
    veenbeest

Ik heb hetzelfde met een LG extern display. Ligt aan het scherm, niet de Mac. Blijkbaar heeft het scherm niet goed door dat het aan moet. De login prompt verschijnt dus op een monitor die nog uit staat en het scherm van de mac blijft dan ook nog zwart. Als ik ‘blind’ inlog op de computer gaat het scherm daarna wel aan.

Wat ik tegenwoordig doe is opstarten met het LG scherm afgekoppeld. Dan log ik in op de computer en doe de stekker van de LG in de computer.

Bijdrager
    iMad

Schakel TimeMachine eens een paar dagen uit en kijk of het probleem nog steeds aanwezig is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.