4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    zeemeeuw

“opstartonderdeel heeft onjuiste beveiligingsinstellingen” ?

Hallo:)

Ik heb gisteren een Lexmark all-in-one x1190 printer geinstalleerd op mn Macbook. Dat ging goed, hoewel ik het toch “automatischer” had verwacht :innocent: maar eens duidelijk waar te beginnen, vlot proces, en afprinten lukte ed, dus dat zag er goed uit.
    Later opende ik “Lexmark all in one center.app” om de scan/kopieerfunctie eens te proberen, en dat liep vast. Een “stop” forceren via activiteitenweergave lukte, maar het icoontje bleef wel in het Dock staan, en daar kreeg je het dus niet weg (ook niet via Forceer stop via het icoonje zelf).
    Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar een van de USB poorten deed het niet meer (ben niet zeker of het degenen was waar de printer ingestoken heeft, ondertss na de herstart werkt het gelukkig ook weer) en had mn macbook ‘savonds dichtgeklapt later, en toen ik hem weer opende, bleef alles zwart, geen beweging in te krijgen… enkel via de aan/uit knop.

Toen verscheen na die geforceerde heropstart volgende melding. :(

Weet iemand wat ik er best mee kan doen aub ? wat zijn die beveiligingsinstellingen ?

Alvast bedankt !

Bijdrager
    zAo

De files op je schijf hebben allemaal aparte rechten. Deze file zou volgens OSX andere rechten moeten hebben om veilig en goed te functioneren. Je kan gewoon op herstel klikken en klaar is jij :D

Moderator
    unSOUND
    ”zeemeeuw”

Dat ging goed, hoewel ik het toch “automatischer” had verwacht

Dan moet je geen Lexmark kopen…:P

”zeemeeuw”

Weet iemand wat ik er best mee kan doen aub ?

Herstel klikken en herstarten

”zeemeeuw”

wat zijn die beveiligingsinstellingen ?

Om het OS X te beschermen van veranderingen door anderen dan Apple, hebben programma’s bepaalde rechten, wat mogen ze wel, wat mogen ze niet. Blijkbaar staan de rechten van die applicatie niet goed, en heeft OS X dat gemerkt.

Bijdrager
    zeemeeuw

zo, dat heeft geholpen , thx !
    Geen verdere meldingen en ook geen problemen verder met Lexmark .app’s ed..

dat leek dus even erger dan het in feite is :innocent:

Bedankt voor jullie reacties en de info ! :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.