8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jowie

opstarten van m'n macbook pro

Hallo ik heb een irritant probleempje.

Als ik m’n macbook pro aanzet komen elke keer de oude programma’s die ik de laatste keer geopend heb terug.
    ik vindt dat erg irritant en heb overal gezocht hoe ik dat uit kan zetten maar ik kom daar niet achter heeft iemand ander daar een oplossing voor?

John

Bijdrager
    AppleStef

Als je je MB uitzet vraagt die het of je het wil of niet, als je het niet wil haal je het vinkje gewoon weg.

ik vindt dat erg irritant en heb overal gezocht hoe ik dat uit kan zetten maar ik kom daar niet achter heeft iemand ander daar een oplossing voor?

Overal gezocht? Hij vraagt het elke keer.:wink:

Bijdrager
    Bertusmaximus

Ik ga er maar vanuit dat je Lion hebt, dat is idd een van de irritante dingen van Lion.
    Je zou onderstaande link kunnen bekijken, wellicht dat je er wat aan hebt.

OS X Lion: Resume per applicatie uitschakelen

Bijdrager
    AppleStef

@Bertusmaximus

Dat heeft er niets mee te maken. Het is met het opstarten dat hij bedoeld. En met apps kan je het gewoon in voorkeuren uitzetten.:wink: (wel niet voor aparte apps)

Bijdrager
    Hansi2124

Graag bij het samenstellen van een topic ook even kijken in welk subforum je dit het best kan plaatsen.
    Het subforum One More Thing is dat niet. Daarom verplaatst naar subforum OS X.

Bijdrager
    Jowie

Bedankt Bertusmaximus,

Aan jou oplossing heb ik wat gehad, behalve bij een program dat telkens terug komt terwijl ik het niet eens geopend heb is de van website van tomtom elke keer als ik macbook aanzet komt hij na ca. 30sec tot een minuut weer op.
    is daar ook en oplossing voor?
    de andere programma’s blijven weg want ik bepaal zelf wel welke program ik opstart

groet Jphn

Moderator
    unSOUND

Bedoel je dat het programma start, of verschijnt er na die tijd een virtuele schijf van die gedownloadde software ?

Bijdrager
    Jowie

Hoi unSOUND,

Ik bedoel zo als nu ik m’n computer opstart na ca. 30 tomtom opstart maar daar ben ik nu ook net achter er stond nl bij:

“start my tomtom when thé computer starts” het vinkje aan geklikt dat zal waarschijnlijk automatisch gaan

Je moet als eenvoudige mac gebruiker ook overal opletten

bedankt iedereen voor de oplossingen

John

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.