6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Norrage

Opstarten macbook lukt niet meer door iCloud

Een probleem. Ik heb het hele internet er al op afgezocht, maar al komt de fout bekend voor, een oplossing kan ik nog niet vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Mijn moeder heeft haar iCloud account veranderd door verandering van emailadres. Nu kan ze haar computer echter niet meer opstarten! Ze vult bij het opstarten het volgende scherm in (zie foto) haar nieuwe account en wachtwoord. Dat accepteert ie zonder error! (als je expres fout invult geeft ie error), maar hij herlaadt het scherm en komt hier weer opnieuw terecht. Infinite loop. Niks werkt! We hebben gerestored naar paar dagen geleden, veilige modus opgestart, alles. Wat is er aan de hand???

Sowieso ontstaan er veel irritante problemen door de AppleID verandering. Toen de Macbook het nog wel deed, was het ook onmogelijk om de iCloud inlog te veranderen naar de nieuwe accountnaam. Daarvoor moest je eerst uitloggen met de oude account, maar die bestaat niet meer (die is namelijk omgezet naar de nieuwe!). Uitloggen met de nieuwe lukt niet. Wat een gezeik zeg.

Help. Al bijna een volle dag mee bezig :'(

[IMG]http://i67.tinypic.com/s2w5eo.jpg[/IMG]

Bijdrager
    fred44nl

kun je via http://www.icloud.com wel in het account komen ??

Bijdrager
    Norrage

Ja daar wel. Op iphone/ipad alles aanpassen lukt wel. Op macbook op zich ook, totdat deze een keer opnieuw opgestart werd.

Bijdrager
    SunKeeper

Foto:

Bijdrager
    bupaul

Misschien een idee om nadat je ingelogd bent niet opnieuw te herstarten maar, bij systeemvoorkeueren, gebruikers en groepen onder beheerder het wachtwoord te wijzigen en dan geen iCloud wachtwoord te gebruiken.

Bijdrager
    Norrage

Dat had ik ook al bedacht, maar we kunnen niet meer in de computer komen om die instelling te veranderen. Is dit mogelijk met een ‘speciale’ veilige modus of iets dergelijks?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.