11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    guus

opslurpen bij minimalisering venster

als ik op mijn pb een openstaand venster minimaliseer, dan slurpt hij hem mooi op naar het Dock.[ of te wel hij verdwijnt vloeiend}
    Nu gebeurt dit op mijn G5 niet. Hoe kan dat? Is dat in te stellen?
    beide mac’s staan op 10.3.4

Bijdrager
    Esquare

Systeemvoorkeuren->Dock goed ingesteld?

Bijdrager
    4iam

voorkeuren>dock>genie effect

Bijdrager
    guus
    ”4iam”

voorkeuren>dock>genie effect

dank je, opgelost of te wel opgeslurpt.

Bijdrager
    bommels

Slurpen is wel veel langzamer dan scale effect, dat vond ik op den duur wel irritant :o
    grtz bart

Bijdrager
    Jello

langzamer, maja, ge wint tijd bij het opstarten etc. t.o..v Windowsgebruikers .

Ik heb het ‘opslurpen’ ook aan,
    en het is zalig …

net zalig de hale MAC

Bijdrager
    Jakke

Wat je eens moet doen tijdens dat minimaliserings effect is je shift-toets ingudrukt houden!
    (werkt ook bij exposé)

Bijdrager
    Ijope

als je onyx hebt kan je ook het shrink effect aan zetten combi tussen slurp en scale is ook wel leuk maar nog gpu/cpu intensieve

Bijdrager
    wjgmspeedy
    ”Jakke”

Wat je eens moet doen tijdens dat minimaliserings effect is je shift-toets ingudrukt houden!
    (werkt ook bij exposé)

Hé, dat is cool, kende ik niet. Dit soort features zijn in het systeem ingebouwd, maar staan in geen enkele tutorial. Wat zou het nut hiervan zijn?

Bijdrager
    s2k
    ”wjgmspeedy”
    ”Jakke”

(werkt ook bij exposé)

Hé, dat is cool, kende ik niet. Dit soort features zijn in het systeem ingebouwd, maar staan in geen enkele tutorial. Wat zou het nut hiervan zijn?

Het heeft geen enkele nut, maar programmeurs willen graag grapjes/foefjes van hun toevoegen in een systeem, maar ook in programma’s als Quark, Photoshop, enz, zitten van dit soort gekkigheidjes.

Bijdrager
    s2k
    ”s2k”
    ”wjgmspeedy”
    ”Jakke”

(werkt ook bij exposé)

Het heeft geen enkele nut, maar programmeurs willen graag grapjes/foefjes van hun toevoegen in een systeem, maar ook in programma’s als Quark (bv. alien die kaders wegzapt), Photoshop (boerende kat?!), enz, zitten van dit soort gekkigheidjes.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.