1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Opslagabonnement upgraden probleem

Ik heb een Apple ID waar ik mijn apps, iTunes Match e.d. mee betaal. Daarnaast heb ik een iCloud account puur en alleen voor alle iCloud diensten.

Nu begin ik een beetje daar mijn opslagruimte heen te raken het leek me een goed plan dit is te upgraden. Echter, nadat ik 10GB aan opslag heb geselecteerd, wordt automatisch m’n iCloud account mailadres weergegeven waar dus geen betaalgegevens aanhangen.

Alles hangt aan mijn Apple iD voor wat betreft betalingen. Ik zou dus graag ook de betaling van m’n iCloud-opwaardering via dit account willen doen. Iemand enig idee hoe ik dit kan wijzigen??

EDIT: net contact gehad met Apple support. Dit kan niet. Enige manier is om betaalgegevens aan mijn iCloud-account te hangen. Gezien het feit dat er alleen een CreditCard gekoppeld kan worden maakt het lastig (aanmaken virtuele creditcard etc) De supportmedewerker adviseerde mij als alternatief maar wat te schonen in mijn bestanden, verwijderen van backups en eventueel gebruik te maken van Dropbox.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.