9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Paul1962

Opslag Spotify op iPad

Ik heb een vraag over de opslagcapaciteit die spotify gebruikt op de iPad. De app van spotify is 42,8 MB groot (volgens mijn apps overzicht in itunes). Op de iPad geeft instellingen\algemeen\gebruik voor spotify echter 2,6 GB aan! Dit was een week geleden nog 1,5 GB. Naar mijn weten heb ik geen bestanden gedownload om offline te beluisteren. Waarom gebruikt spotify dan zo’n groot volume?

Bijdrager
    belfortmac

Op mijn ipad 58,1 MB in gebruik voor Spotify.
    Als je geen offline bestanden hebt gedownload inderdaad wel vreemd.
    Probeer eens met spotify opnieuw te installeren.

Bijdrager
    Paul1962

Dat helpt inderdaad. Nu 54,9 MB. Als dit de oplossing is, is het probleem snel verholpen. Maar even in de gaten houden.

Bijdrager
    Paul1962

Ik heb een uurtje spotify afgespeeld en inmiddels is het gebruik weer gestegen van 54,9 tot 113 MB. Blijkbaar wordt er bij elk nummer dat ik beluister ergens ‘iets vastgelegd c.q. bewaard’. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat ik regelmatig de spotify app opnieuw moet installeren. Iemand hier dezelfde ervaring mee?

Bijdrager
    belfortmac

Ik heb nu nog even bij mij gekeken, is bij mij inmiddels 62,5 MB.
    En dan heb ik nog eens niet muziek afgespeeld maar alleen maar de app geopend en weer afgesloten.
    ipad uitgezet en opnieuw aan weer terug naar 59.4 MB ?

Bijdrager
    Paul1962

Ik heb de iPad uitgeschakeld en opnieuw opgestart maar spotify blijft 112 MB aangeven.

Bijdrager
    Buzz
    Bijdrager
    belfortmac

OK, Bedankt voor de info Buzz_D

Bijdrager
    Paul1962

Inderdaad bedankt voor deze tip. Lost het probleem helaas niet op. Dus voorlopig maar regelmatig de app opnieuw installeren.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.