7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Frikip

Opslag imovie

Hallo,

Via imovie bewerk ik mijn gopro films.
    De imovie bibliotheek neemt in grote steeds toe. Mijn idee omdat ik films importeer en dan daaruit stukken haal en daarvan de film maak.
    Nu heb ik al het geïmporteerde weggegooid maar is mijn imovie bibliotheek niet gekrompen in data.
    Hij is alleen maar groter geworden.
    Hoe kan dit en hoe kan ik zorgen dat die bibliotheek niet zo groot wordt.

Thnx voor de hulp.

Bijdrager
    KarelWillem

Heb je de Prullenmand in iMovie geleegd?

Bijdrager
    tarun

Waar zit die Prullenmand? Bij mij leegde die zichzelf toen ik iMovie afsloot.

Bijdrager
    Frikip

Idd waar zit de prullenmand?
    Heeft de nieuwe versie van Imovie die prullenmand nog wel?

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, die is er inderdaad niet meer.
    Werk al een tijdje met Final Cut Pro. Dus ik ben niet meer zo bij. Sorry.:)

Bijdrager
    Athomas

Ik weet niet of je al achter de oplossing bent gekomen, maar had precies hetzelfde probleem. Ik heb veel video’s bewerkt de afgelopen dagen en opeens had ik 56 GB in mijn iMovie bibliotheek en zat mijn schijf vol. Daar was ik niet blij mee, maar ik had wel alle video’s verwijderd.

Als volgt, je gaat naar de Media bibliotheek in iMovie en je zorgt ervoor dat bij fragmenten “alle fragmenten” worden getoond. Dan verschijnen ook de afgekeurde (in jouw ogen verwijderde) video’s. Als je hier rechtermuisklik op doet en dan op verwijderen, wordt de video definitief verwijderd. Ik hoop dat het je nu lukt.

Bijdrager
    Afroman

Ik zou sowieso met externe opslag werken voor videos. Ik ken niemand die dat op de interne disk van zijn computer doet. Daarnaast is het schoner, werkt het efficiënter voor je workflow en uiteindelijk ook sneller(afhankelijk van de aansluiting)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.