4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bjk

Opschonen van Apps,…?! en niet meer kunnen updaten

Nieuwe casus,

iOS 5.0.1 op mijn iPhone 4.

Sinds vanmiddag zag ik dat er 3 update’s waren maar ik kan niet updaten. Zodra ik op update all druk gebeurd er niks meer. En staat er ineens onder mijn Facebook app ineens opschonen. Dit heb ik nog nooit eerder gezien, what’s going on?

Moderator
    unSOUND

Zijn die updates wel van Apps die bij jouw AppleID horen waarmee je op dat moment bent ingelogd ?

Het opschonen is een normale functie van iOS, dan worden er tijdelijke bestanden e.d. opgeruimd.

Bijdrager
    bjk

Hi unSOUND, dank voor je snelle reactie. Ja de Apps vallen onder mijn eigen account. Dat vind ik ook het vreemde. Opschonen had ik nog nooit eerder gezien, maar blij dat die 2 zaken niet met elkaar verbonden schijnen te zijn.

Bijdrager
    xmaanon

Ik heb hetzelfde probleem. Op het moment dat ik mijn updates wil uitvoeren, gaat hij facebook opschonen ipv updaten en loopt mijn iphone zowat vast. Verwijder ik de facebook app, gaat hij twitter opschonen. Verwijder ik de twitter app, gaat hij over naar een andere app etc, etc.
    Dit gebeurt alleen als ik op updaten druk, verder niet. Wat is het handigste om te doen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.