3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Rik de Belg

Oproepen doorschakelen naar iemand uit je adresboek ?

op mijn vorig toestel (SonyEricsson) kon ik oproepen laten doorschakelen naar iemand uit mijn adresboek.

op mijn iPhone heb ik deze functie (nog) niet gevonden, als ik wil doorschakelen moet ik telkenmale het telefoonnummer intikken (heel vervelend want ik ken die nummers niet altijd van buiten).
    bestaat de mogelijkheid niet om door te schakelen naar iemand uit het adresboek?

alvast bedankt !

Rik.

Bijdrager
    Blue Eye

Nee dat bestaat niet.. Misschien even als ‘feature request’ naar apple sturen.

Bijdrager
    tinus_omt

Bij de meeste providers kun je, naast het mooie menuutje in de iPhone, ook gewoon een bepaald nummer bellen dat je nummer dan doorschakelt. Voor Vodafone is het bijvoorbeeld:

**21*<nummer>#

Ik denk dat je dat nummer wel inclusief de sterretjes in het telefoonboek kan zetten, dan kun je in ieder geval gemakkelijk iedere keer dezelfde doorschakeling aanzetten. Of je maakt een speciale ‘doorschakelen naar deze persoon’ entry aan op de adreskaarten van de bewuste personen. Dat is alleen wel een beetje verwarrend op het recent calls scherm, denk ik.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.