11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    pinkie

(opnieuw) een site check gevraagd

Hallo allemaal,

ik ben een absolute leek op het gebied van website ontwikkeling maar ik begin me er wel voor te interesseren. Ik heb dus iets in elkaar gefrommeld met behulp van Rapid Weaver. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn het resultaat eens te bekijken en jullie mening erover te geven? Ik ben, uiteraard, in eerste instantie benieuwd baar jullie feedback over de vormgeving. Ik werk op een 24″ scherm en ik weet niet hoe het eruit ziet op een kleinere monitor. Jullie mogen natuurlijk ook wel naar de inhoud kijken:P

Alvast vriendelijk bedankt

Bijdrager
    sally

Je vergeet je web-adres.

Bijdrager
    pinkie
    Bijdrager
    MDF

Nog maar heel oppervlakkig gekeken

Ik zou “inhoud” zeker niet centreren, maar ook links lijnen.

Bijdrager
    Vulture

Absolute leek? Dat valt volgens mij wel mee.

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

over je tekst indeling: Je hebt bij Wat is trm niet en wel, eerst uitgelegd wat het niet is en dan wat het wel is. Ik wil juist eerst weten wat het wel is en dan misschien wat het niet is.

Inactief
    Anoniem

Niet slecht. Tekst in de rechterkolom is soms wel zeer moeilijk leesbaar door de plaatsing van het logo. Daarenboven zou ik de tekst weergegevn in de rechterkolom ergens anders plaatsen of gewoon weglaten. Deze zorgt er namelijk voor dat het middenste venster wat klein wordt.

Bijdrager
    pinkie

MDF, bedankt, inmiddels gecorrigeerd.

Rimsic, ook bedankt. Het is een afweging maar in dit geval bestaan er een aantal vooroordelen over TRM die ik eerst wil wegnemen. Dat neemt niet weg dat een leek op TRM gebied deze vooroordelen niet heeft en dus zo kan reageren als jij. Ik neem het in overweging.

Bijdrager
    Jimmie

Zeker niet slecht, maar ik vind de kleuren een beetje saai en deze combinatie van kleuren maakt het alleen maar saaier eigenlijk. Verder zit ie wel goed in elkaar.

Zeker voor een leek, ben je dat dan? :?

Bijdrager
    vriesela

Ook een ‘leek’ kan makkelijk overweg met RapidWeaver:)
    Mijn sites zijn hier ook mee gemaakt en ook ik ben ook een redelijke leek…

Bijdrager
    steene

met alle respect mij spreekt ie qua layout en vooral qua kleur en afbeeldingen echt niet aan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.