10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Swisi

OPMERKELIJK: Apple laat reclame toe in de online store!

Dag iedereen

Een nieuwsfeit: Apple inc. laat reclame toe in de online store (BE).
    Wat vindt de wereld hiervan, mag een ‘kwaliteitsmerk’ reclame toelaten om hun mooi design van de store?
    Afbeelding: http://twitpic.com/4dtmr8

Bijdrager
    KarelWillem

Je zit nu in de ‘Education Apple Store’.

En aangezien er met SurfSpot contacten (en contracten) zijn, is dat niet echt een hele vreemde plek voor dat logo.

Maar ‘wij’ (Nederlanders) hebben dat gelukkig (nog?) niet.

Bijdrager
    jasper050

Dit is al heel lang zo en ook in Nederland als ik via SurfSpot inlog en naar de AppleStore ga.

Bijdrager

Poeh.. Ernsig.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

#please follow me!

Beetje zielig.

Bijdrager
    Nickalicious

Zo #BREAKING vind ik het niet hoor.

Bijdrager
    MacAanZee

Zo lang het geen reclame is voor concurrerende merken vind ik dat het wel kan. Anders zou het ongeloofwaardig zijn. Reclame voor Nexus op OMT vind ik ook onzinnig. Ik snap dat OMT reclame nodig heeft om de site online te houden en alles te kunnen betalen, maar vind het raar staan en snap ook het effect niet zo. De mensen die op OMT zitten kiezen toch niet een Nexus in plaats van een iPhone. Of er zit iets niet goed tussen je oren, hahahaha

Bijdrager
    MacAanZee

@ Swisi: dit draadje is eigenlijk een verkapte reclame van JOU om meer followers te krijgen op Twitter en mensen naar Groezrockinfo.be te krijgen – whatever that may be!!! –

Bijdrager
    Hansi2124

Daarom heb ik wat regeltjes verwijderd;-)

Bijdrager
    mymac

Reclame? Ze laten zien dat je in de SurfSpot Store zit. Niet meer en niet minder.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.