4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ross

oplossing p900 sync met ical

Ik heb hierbij de oplossing voor problemen met synchronisatie van de p900 met ical.
    Het duurt ongeveer 2 minuten.

Je hebt nodig ” SymbianConduitDefaults.plist ” je kan m downloaden op :
    http://homepage.mac.com/sspence/p900.zip Als je deze link intypt wordt er automatisch een map p900 gedownload. Daarin zit die bestand.

Open bestand in teks editor (ctrl muisklik dan tekseditor kiezen). Je zal halverwege een mac adress zien
    00-0e-07-ca-7b-5b
    Deze moet je veranderen in je eigen telefoons mac adress:

Die kan je vinden in systeemvoorkeuren en dan bluetooth. Als je al eerder je telefoon hebt geprobeerd te koppelen staat die er tussen. als je je telefoon kiest zal die onderin komen te staan. Anders eerst even koppelen en dan komt die achter “aparaatadres” te staan.

Als je deze adres hebt aangepast even file saven (appeltje+s)

Nu moet je deze bestand alleen nog even in de volgende map plaatsen:

macintosch hd / bibliotheek/ application support / syncservice / 501

that’s it. Als je eerder je telefoon hebt geconfigureerd onder systeem voorkeuren en dan configureer nieuw apparaat, dan hoef je niks meer te doen. Als je het opnieuw doet kun je nog steeds niet afspraken selecteren. Dit maakt niet uit.

Je kan direct naar isync:
    Je telefoon komt hier al automatisch te staan. Je hoeft als het goed is niet eens te zoeken. Gewoon synchroniseren. That’s it.
    Werkt perfect.

Bij die link die ik je heb gegegeven staan meerdere files. Volgens andere uitleggen moet je nog een hoop andere dingen doen, maar als je doet wat ik heb gedaan werkt het gewoon. Ik heb het op 2 powerbooks geprobeerd. Ik heb 10.3.5

Succes

Bijdrager
    beammeup

Je had natuurlijk beter Jonas Salling’s Clicker voor de P900 kunnen downloaden.
    Die kan nog wel wat meer,…

8)

Bijdrager
    Ross

tuurlijk niet, dat is heel wat anders als je telefoon gewoon synchroniseren ical. Er is zeer veel vraag vanuit p900 gebruikers naar dit probleem, gezien de topics op goole. Dit staat totaal los van salling clicker wat overigens een zeer leuk programma is.

Bijdrager
    reneo

nou, ondanks dit gehele gebeuren, blijft het niet werken bij mij! het blijft hangen op ‘connecting to P900’…. en dan nix, terwijl bluetooth echt en heus aanstaat en ook zichtbaar etcetcetc… maar mooi nix… hoe kendatdan?!?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.