7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    J-peters

Pages '09 – een document invoegen in bestaand document

Hallo, allereerst een happy 2011!!!

Kan iemand mij helpen, ik heb een Pages document van 12 pagina’s.
    Nu moet er een pagina worden ingevoegd, maar de miniatuurvoorbeelden in het kader links zijn geel omrand en daar kan ik niets invoegen.

De oplossing is vast simpel maar ik kom er even niet uit.

Kun je helpen?

Alvast bedankt.

MacDaddy

Bijdrager
    McHank

is het niet zo dat als het geel omrand is, de pagina’s geselecteerd zijn? Ga eens uit schermvullende weergave en probeer dan eens voeg in > paginaeinde. Als het goed is komt er een pagina na je cursor te staan.

Bijdrager
    J-peters

Beste McHank,

Bedankt voor je snelle reactie. Pages heeft de pagina’s 1 t/m 12 als één gele omlijning gemaakt.
    Als ik een pagina erin wil slepen, bijvoorbeeld van de desktop, dan kan ik hem alleen helemaal bovenaan, of helemaal onderaan zetten, omdat die 12 als één worden gezien.

Natuurlijk probeer ik jouw suggestie ook even uit, heb het document hier niet bij de hand (schoonvader:grin:

Bijdrager
    McHank

Ahha, nu snap ik je probleem meer! Helaas zou ik dan ook niet weten hoe dit aan te pakken. Even wachten dus tot er iemand is die het wel weet!

Succes

Bijdrager
    J-peters

Dank voor je reactie Hank.
    Ik wacht nog even wat reacties af, vandaag.

Bijdrager
    Mellie

Als ze allemaal met een gele omlijning staan betekent dit dat ze allemaal tot één sectie (section) behoren. Na de pagina waar je iets in wilt voegen moet je anders even klikken op Insert – Section Break.

Bijdrager
    J-peters

Dank je Mellie, ik was er inmiddels net een half uurtje achter dat het met Pages zo werkt.

Met vriendelijke groeten,

Jan Peters

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.