10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iRoy

Oplader ipod

Hallo beste mensen,

Ik ga 24 Augustus naar Cauracao emigreren en heb een iPod oplader uit Europa wil er iemand toevallig een Amerikaanse stekker voor op die Power adapter (usb) ruilen tegen een stekker uit Europa of verkoopt iemand zo’n amerikaanse stekker die erop past, en is het eigenlijk wel mogelijk om zomaar een andere stekker erop te zetten en past die stekker dan ook op de oplader van de macbook?

Gr

Roy Rijkers

Bijdrager
    error

Die losse internationale stekkertjes passen op elke Apple oplader en op de AirPort Express.

Ze zijn niet los verkrijgbaar maar als complete set stekkertjes (Apple World Travel Adapter Kit – geen idee hoe de Nederlandse Apple Store dit noemt) er zitten volgens mij ook een aantal in de ‘Apple iPod AV Connection Kit’.

Je kunt in Cauracao ook een Europa>US stekker adaptertje kopen voor een euro of twee – werkt ook.

Bijdrager
    Djmichel

Het is Curaçau. Sorry;) Ik ben daar ook een aantal keer geweest en emigreren lijkt me niet verkeerd. Succes daar!! Vergeet niet naar de grote knip te gaan;)

groetjes
    michel

ps..het plaatke links is van de christoffelberg op Curaçau…:D

Bijdrager
    Lustigson
    ”iRoy”

Ik ga 24 Augustus naar Cauracao emigreren…

Off-topic: eigenlijk verhuis je gewoon binnen het Koninkrijk der Nederlanden, als je naar Curaçao gaat. Hoort immers (nog) bij ons land. :wink: [/code]

Bijdrager
    justhan

Allemaal fout geschreven :wink: ; het is [size=18:021f206959]Curaçao[/size:021f206959].
    Betreffende je vraag kan ik me alleen maar aansluiten bij het antwoord van error.
    In ieder geval veel woonplezier op Curaçao!

Bijdrager
    Djmichel

oei… :oops: zo vaak geschreven en dan nu fout… :roll:

Bijdrager
    Zeikhoff

En dan weer ontopic…

ik heb nog wel zo’n VS-plugje liggen voor op je lader.
    pm of mail maar even als je ‘m wilt overnemen.

Bijdrager
    iRoy

Bedankt voor jullie reacties!:) , weet iemand of daar apple verkocht word of kan ik beter hier mn macbook kopen?

Bijdrager
    Milottegirl

Mijn advies is om daar te kopen, want anders moet je er reisstekkers bijkopen die € 39,- kosten. Trouwens die stekkers passen op de Europese.

Bijdrager
    iRoy

Ja, maar ik denk dat hij daar niet verkrijgbaar is:d, en ik moet eigenlijk wel een macbookje hebben 8)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.