7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    CharlesB

oplader iPad2 standaard in stopcontact laten zitten

Beste mensen,

Ik vraag me af of het kwaad kan om de oplader van mijn iPad2 24 uur per dag in het stopcontact te laten zitten zonder dat de iPad is aangesloten. Het stopcontact is wat moeilijk te bereiken en ik heb net te weinig snoer aan de oplader om vanuit mijn luie stoel de boel aan te sluiten. De oplossing is dus:
    oplader standaard in het stopcontact laten zitten en het aansluitplugje van de lader gewoon naast mijn stoel laten liggen, even oppakken en in de iPad2 stoppen. Geen gedoe met snoeren en stopcontacten. Maar…………………..overleeft mijn oplader dit?
    Ik ben benieuwd. Alvast bedankt

Charles

Bijdrager
    stavos

Mijn iPhone/iPod oplader zit al jaren standaard in het stopcontact, zodat ik de weggewerkte kabel naar het dock niet iedere keer los hoef te halen of aan te sluiten. Nog nooit problemen mee gehad. Zou ook niet weten waarom dit problemen op zou leveren..

Moderator
    unSOUND

Die lader heeft er geen enkel probleem mee. Greenpeace daarentegen…

Bijdrager
    CharlesB

Met mijn hartelijke dank. Dat wordt dus 24 uur in het stopcontact per etmaal.

Bijdrager
    macboy

Of de energie leverancier wordt er blij ervan!:razz:

Bijdrager
    CharlesB

Nou als hij daarvan moet leven is hij gisteren falliet.

Bijdrager
    fatboysmart

De lader wordt warm als hij daadwerkelijk aan het laden is. Zodra de iPad op 100% staat wordt hij echter weer koud, dus ik neem aan dat hij dan ook weinig tot vrijwel geen stroom meer verbruikt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.