8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    coppess

opladen niet ondersteund

Hallo,

ik heb een kastje gekocht voor mijn iphone waarmee ik hem met twee AA batterijen op kan laden. Ik krijg echter de melding dat het opladen niet ondersteund is. Hoe krijg ik dat weg? eventueel met een jailbreak app uit cydia, zodat ik toch op kan laden?

alvast bedankt!

Bijdrager
    Dorkiban

Is dat kastje toevallig een powerchimp?

Bijdrager
    coppess

nee, hij is van dealextreme

Geblokkeerd
    Anoniem

… De reden waarom je die melding krijgt is omdat de hardware niet compatible is. Dat heeft niets met de software te maken, de pinnetjes in de dock connector kloppen gewoon niet. Heb je toevallig een iPhone 4 en was dat ding gemaakt voor de iPhone of de 3G? Bijvoorbeeld….

Bijdrager
    pinkie

Overigens klopt die foutmelding niet altijd en wordt de iPhone, ondanks de melding toch opgeladen. Heb je dat al geprobeerd? Dan kun je de melding negeren. Het is alleen irritant deze telkens te moeten wegwerken.

Bijdrager
    Chorro

Dat heb ik héél afentoe zelfs met m’n iPhone 4 i.c.m. het originele Apple dock. Komt niet vaak voor bij mij, maar soms wel nutteloze melding inderdaad.

Bijdrager
    coppess

het vreemde is wel, dat als ik mijn iphone helemaal uit zet, hem aansluit en dan aan zet, dat hij het dan wel gewoon doet….

Bijdrager
    coppess

ohja, hij laad inderdaad op, maar dan zie je geen stekkertje bij de batterij, alleen de procenten gaan omhoog.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.