6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    aperitivo

Ophalen bestanden werkt niet meer in 10.3.9

Hallo,

Het lukt mij niet meer iets op te halen (bv de security update 2005-02), het downloaden komt niet verder dan 500-800 k (afhankelijk van de browser). Dit alles na update 10.3.9, waarbij ik inderdaad zoals iemand suggereerde allemaal programma’s aan had staan en gewoon door werkte. Dat is dus blijkbaar niet zo slim. Maar ja, hoe moest ik dat weten.
    Java versie is wel goed, zoals beschreven als ‘tip’ van Apple om problemen na 10.3.9 te verhelpen. Hoe kan dit nou, en hoe los ik dit op? Permissies zijn goed. Verder geen problemen. Ruimte zat op schijf.

Bijdrager
    aperitivo

update: ik kan ook niets ophalen met ftp (fetch), maar gewoon surfen gaat wel goed. Onyx draaien, herstarten, internet verbreken, firewall uit, niets helpt. Radio luisteren per iTunes werkt ook maar een paar seconden, het lijkt wel of er een limiet aan internet-verkeer ingaand zit. Ik heb airportexpress. wie o wie helpt?

Bijdrager
    Hobbes

Mss download limiet behaald?

Bijdrager
    aperitivo

ik heb geen limiet op het adsl abbo. Maar misschien denken ze daar van wel? Tja, zou dat het zijn? Maar dan zou je toch ook niet meer kunnen surfen, ofwel?

Bijdrager
    BlackMAC

hee,

Ben nu voor het eerst op internet na de update van 10.3.9 van afgelopen zondag!
    Vervloekt heb ik de update!:x
    Op werk veel gelezen hiero op de forum over de problemen na de update, maar ook van mensen die helemaal geen problemen mee hebben.
    Veel geprobeerd zoals opnieuw downloaden van security update 2005-02, maar geen resultaat.
    Ik weet niet of iemand hieral uit is, maar na slok koffie dacht ik, laat ik eens gaan Pram zappen (? + Option + P + R)………..daarna herstel bevoegdheden gedaan en voila!
    Mischien iemand al eeder uitgevonden, maar ik dacht laat ik maar melden!
    Dusss pram-zappen kan helpen!:D
    Bij mij in ieder geval wel!
    Succes!

Bijdrager
    aperitivo

gelijk geprobeerd, maar het helpt niet. Real-streams (NOS jounraal) werkt wel weer goed. Is dat een ander protocol ofzo?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.