5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Wondermac

Opgeslagen foto wazig zichtbaar [iPhone]

Ik zit met het volgende:

Als ik een scherpe / hoge resolutie foto (vanuit een email bijlage) opsla op mijn iPhone dan komt ie als wazige / lage resolutie foto te voorschijn in de fotobibliotheek / op m’n scherm.
    Bekijk ik dezelfde foto via bijvoorbeeld de ‘Discover’ app dan krijg ik de foto scherp / high res op mijn iPhone scherm…

Iemand een idee hoe ik ook een hoge kwaliteit weergave in de standaard foto bibliotheek voor elkaar krijg ?

Bijdrager
    Yvesm007

Wel, de standaard iPhone foto app gaat de bestanden openen die ‘doenbaar’ zijn voor de iPhone, dus niet 1600×1200 bijvoorbeeld.
    Die toch deze resolutie hebben, gaat hij énorm verkleinen.
    De andere apps zoals je zegt gaan deze wel ‘goed’ kunnen lezen.

Bijdrager
    baziel
    ”Yvesm007″

Wel, de standaard iPhone foto app gaat de bestanden openen die ‘doenbaar’ zijn voor de iPhone, dus niet 1600×1200 bijvoorbeeld.
    Die toch deze resolutie hebben, gaat hij énorm verkleinen.
    De andere apps zoals je zegt gaan deze wel ‘goed’ kunnen lezen.

jij antwoord allesbehalve op zijn vraag, je hebt zijn uitleg enkel herschreven met andere woorden.. :?

mijn antwoord: ik weet het niet.

Bijdrager
    Wondermac

…. en ik denk dan …. waarom kan die andere app dat wel en de Apple app niet ….

Bijdrager
    Yvesm007
    ”Wondermac”

…. en ik denk dan …. waarom kan die andere app dat wel en de Apple app niet ….

Omdat de Apple het niet moeilijk wil maken voor de batterijduur (doordat het cpu hoger wordt door grote resolutie foto’s te openen)
    De andere apps gebruiken wél meer cpu en zo gaat je batterij sneller “plat” zijn.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.