17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    sanders1515

(opgelost) Your host connection limit reached

Wie weet wat dit betekent:

Bijdrager
    Dryxe

1) je hebt het limiet van de maand/week/dag bereikt.
    2) je mag niet meer dan een bepaald aantal tegelijk downloaden.
    3) de maat is vol, kpn sluit je af ze hebben het helemaal met je gehad

Bijdrager
    jabesse

Blijkbaar is er op de newsserver een limiet ingesteld, waar jij overheen wilt gaan. Dat zou het aantal parallelle connecties kunnen zijn, of een datalimiet.
    Probeer je connecties eens terug te brengen naar 1, dan kun je zien of het aantal connecties de limiet is. En anders wachten tot volgende maand…;-)

Bijdrager
    iJoost

Hij heeft het over connecties. Vaak is het aantal gelijktijdige connecties beperkt. Even uitzoeken wat het mag zijn en dan even Unison zo instellen dat je daar niet overheen gaat.

Bijdrager
    AdriaanB

Heb je Unison al opnieuw opgestart?

Anders is dit het sowieso:;)

”Dryxe”

3) de maat is vol, kpn sluit je af ze hebben het helemaal met je gehad

Geblokkeerd
    Breuf

Daarnaast betekent het ook dat je bij minimaal één les Nederlands niet goed hebt op zitten letten.;-)

Bijdrager
    supergrover

dit geeft xs4all ook echter als je gewoon op OK drukt dan gaat de download gewoon verder.
    officieel zit je dan op het maximaal gedownloade limiet echter dit is gebaseerd op een fair use policy.
    je kunt gewoon doorgaan:lol:

Bijdrager
    csteelooper

Dit betekent dat je niet meer connections mag aanmaken naar Planet. Je hebt drie gelijktijdige verbindingen open zie ik in je queue, een 4e mag dan niet meer. Voorheen was de limiet bij mijn weten altijd twee, nu dus kennelijk 3… Wel een raar aantal, maar goed…

Bijdrager
    tarun
    ”supergrover”

dit geeft xs4all ook echter als je gewoon op OK drukt dan gaat de download gewoon verder.
    officieel zit je dan op het maximaal gedownloade limiet echter dit is gebaseerd op een fair use policy.
    je kunt gewoon doorgaan:lol:

Off topic: de fair use policy van XS4ALL bestaat niet meer. Je kan dus ongelimiteerd downloaden (bij XS4ALL). Of je bedoelt dat dit bij KPN ook zo zou kunnen zijn. Kwestie van de regels nalezen.

Bijdrager
    iJoost

Dit gaat niet over een download limiet met Fair Use (want die is er inderdaad al heel lang niet meer) maar over het maximale aantal draadjes dat je tegelijk mag openen op de newsserver (dat kun je ook FairUse noemen) en bij XS is die limiet er zo te zien nog wel. Hoe het bij andere newsservers zit weet ik niet. Raadpleeg de site van uw news-leverancier.

Bijdrager
    supergrover

het gaat inderdaad om de hoeveel draadjes die je mag openen, bij mij zijn dat er 3 en ik krijg ook altijd deze melding maar kan dan toch gewoon 3 draadjes laden.

Bijdrager
    Hansfree

Krijg dat ook wel eens maar meestal als ik gewoon ok klik dan gaat ie weer vrolijk verder.

Inactief
    Anoniem
    ”Breuf”

Daarnaast betekent het ook dat je bij minimaal één les Nederlands niet goed hebt op zitten letten.;-)

:evil:

Bijdrager
    csteelooper
    ”supergrover”

het gaat inderdaad om de hoeveel draadjes die je mag openen, bij mij zijn dat er 3 en ik krijg ook altijd deze melding maar kan dan toch gewoon 3 draadjes laden.

De TS laadt ook keurig 3 draadjes. Alleen leest hij ook nog nieuwe nieuwsgroepemn in (al dan niet bewust), en daar is ook nog een (4e) draadje voor nodig…

Bijdrager
    sanders1515

Nee hoor ook als ik 1 of 2 per keer download zegt hij file not found terwijl het eerst deze maand nog wel werkte…!

Bijdrager
    iJoost

“File not found” is natuurlijk iets anders als “Host connection limit reached”.

Bestanden op een newsserver blijven maar kort staan. Dat gaat nu eenmaal niet anders omdat het zoveel is wat er door een newsserver heen komt. Hoelang ze blijven staan heet de retentie van de server. Ik kan me voorstellen dat een “File not found” daar op slaat.

Bijdrager
    sanders1515

Het was idd toch het aantal per keer, toen ik de settings had veranderd gebruikte hij toch nog de oude settings bij oude nzb files vandaar dat het mis ging. Bij een nieuwe nzb ging alles weer ok!:)

tnx iedereen!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.