5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    hiker

(opgelost) volumeregeling met Sennheiser HD 455 koptelefoon

Ik heb een goede Sennheiser HD 455 koptelefoon (zonder eigen volumeregeling), maar als ik die gebruik met de iPod, staat het volume op z’n hardst en werkt de volumeregeling vd iPod niet, zodat ik met deze koptelefoon alleen op z’n hardst kan luisteren. Weet iemand hoe ik toch het volume kan regelen dan?

Bijdrager
    gretver

Lijkt me vreemd. Ik neem aan dat je het al met een andere koptelefoon hebt geprobeerd? Heeft de Snheizer misschien een afwijkend plugje?

Bijdrager
    hydro

Heb je hem dan achterin het dock aangesloten? Want dan krijg je ten alle tijden op het volle volume geluid, doe je hem echt bovenin je iPod steken dan kun je het volume regelen.

Steek jehem dus in het dock, dan is de oplossing dus simpel: gewoon bovenin je iPod steken.
    Doe je iets anders: dan weet ik het ook niet.

Bijdrager
    Ruben

Doet ‘ie het ook niet met de afstandsbediening ertussen? Die heeft ook zijn eigen volume-regelaar…

Bijdrager
    hiker

Ik had hem inderdaad achter in het dock aangesloten. Als ik hem in de iPod zelf aansluit werkt het inderdaad wel goed met volumeregeling. Gelukkig, want mijn Sennheiser geeft echt wel een beter geluid dan die oordoppen die Apple meeleverd.

”hydro”

Heb je hem dan achterin het dock aangesloten? Want dan krijg je ten alle tijden op het volle volume geluid, doe je hem echt bovenin je iPod steken dan kun je het volume regelen.

Steek jehem dus in het dock, dan is de oplossing dus simpel: gewoon bovenin je iPod steken.
    Doe je iets anders: dan weet ik het ook niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.