6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dagaloni

[opgelost] Telefoonnummer zoeken op iPhone

Hallo!

Ik was gister even bezig om dit uit te vogelen, gezocht op ’t forum maar kwam er niet uit.

Ik wil een tel. nummer op mijn iPhone zoeken. Bijvoorbeeld 0612345678. Als ik ga zoeken bij contacten en ik typ een nummer in dan herkent hij niks, ook al is het nummer wel op iPhone. Via spotlight werkt het ook niet. Hebben jullie hier tips over?

Groeten,
    David

Geblokkeerd
    Breuf

Ik denk dat ze bij Apple geredeneerd hebben dat de meeste mensen de namen van vrienden en familie wel uit ’t hoofd weten en de telefoonnummers niet. Dat jij de nummers weet en niet de namen is vrij uniek.

Bijdrager
    iBrammes

Net even via spotlight geprobeerd om via een telf nummer een persoon te vinden. En dat gaat goed hoor. Als ik zoek op dat telf nummer krijg ik netjes achter [contactgegegevens] een contactpersoon erbij.

Wel even in de gaten houden hoe het in je adresboek staat he! Dus met of zonder spatie!
    iPhone zal ik zo even proberen

Bijdrager
    Dagaloni

Gelukkig maar dat ik niet zo uniek ben. Maar ik miste deze functie. Bijvoorbeeld als een vriend een nummer niet kent kan ik zo het nummer makkelijk opzoeken. Maar dat gaat dus niet..

edit: Op mijn mac werkt het met spotlight wel maar niet met spotlight op m’n iphone..

Bijdrager
    Bumba86

Je kan ook het nummer typen in de keypad van de telefoonapllicatie, als het nummer in je contacten zit zou de naam eronder moeten verschijnen.

Bijdrager
    Dagaloni

Thx!! Dat is wat ik zocht! Super!:D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.