12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    santi

Opgelost: Rare dingen met JOOST

…dat nieuwe TV-ding van de makers van Skype. Ik had het een tijdje laten liggen vanwege te druk. Maar nu wilde ik er wel weer eens aan. En nu stuit ik tegen een aantal vreemde problemen. Leest u even mee:
    -Bijhet opstarten van Joost komt er vrij weinig. Onderin het scherm geeft hij aan dat Joost actief is, en bovenin staat alleen het woord Joost in de takenbalk, en verder niks er naast. Onder ‘Joost’ vind ik niks, die is leeg. Ik kan alleen afsluiten door de stop te forceren.
    -Nadat ik dit voor de eerste keer meemaakte, kwam het vaak (maar niet altijd) voor dat Joost automatisch opgestart als ik de computer (een MacBook trouwens) aanzet. Niet gaaf.
    -Goed. Ik denk dus: alles weggooien, opnieuw installeren (weer ergens zo’n invite vandaag halen). Maar Joost wil niet weg! De programma’s ploffen niet in mijn prullenbakje. Ze blijven staan.

Is dit een herkenbaar probleem? Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    LEXY

Heb je wel de laatste versie geinstalleerd? Want mijn ervaring is ook dat verouderde versies niet meer opstarten.

Bijdrager
    jackybe67

Inderdaad, er is een nieuwe versie van Joost die je eerst moet downloaden vooraleer alles terug werkt.

Groetjes

Inactief
    Anoniem

Joost… was het al helemaal vergeten.:roll:

Maar je moet inderdaad steeds de nieuwste versie downloaden, anders werkt het niet.

Bijdrager
    santi

hup! up and runnin’! Bedankt!

Bijdrager
    LEXY

Even [Opgelost] voor je topic titel zetten.

Bijdrager
    santi

Zou je Even [Opgelost] voor je topic titel willen zetten. ?

Ja ‘tuurlijk joh, geen probleem! Hoe doe ik dat?

Inactief
    Anoniem

Klik in je beginpost op “Bewerk” en zet ergens [Opgelost] in de titel.

Bijdrager
    LEXY

Je klinkt als je moeder, santi! :baby:

Bijdrager
    santi

Als Correct Nederlands jou aan moeders doet denken, dan vind ik dat heel erg jammer voor je.

Bijdrager
    LEXY

Nee dat doet het niet, maar truttigheid wel.
    Mijn zin is overigens net zo correct als de jouwe, maar dat terzijde.

Goed daar komt ie dan:

‘Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn [Opgelost] voor uw titel te zetten, zodat andere geachte forumleden tijdens het gebruik van de edele zoekfunctie op voorhand en duidelijk kunnen waarnemen dat dit met veel pijn en moeite in het leven geroepen draadje, van een evenzo kloeke edoch een tikkeltje naieve en ietwat luie en in zijn beleefdheidsvormen te ver doorgeschoten maar vast goedaardige persoon, tot een goed en bevredigend einde is gebracht.
    Bijvoorbaat dank.

Hoogachtend,

die onbeschofte LEXY die het in zijn hoofd durft te halen om ‘gebiedende wijs’ te gebruiken, maar wel de oplossing bracht voor ’s mans probleem.’

Als het zo nog niet correct Nederlands is santi, dan heb ik nog slechts één ding te zeggen:
    “JOOST MAG HET WETEN…”

Bijdrager
    santi

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.