4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DrStrange

[opgelost] Programma om je iTunes-bieb aan een ander…

Hi OneMoreThingers,

vraagje: is er eigenlijk iets handigs om je iTunes-bieb als leesbaar tekstbestand te exporteren? Gaat dus nniet om alle muziek maar gewoon om aan iemand makkelijk een lijst te kunnen sturen of te ontvangen wat je allemaal in iTunes hebt staan.
    De functie ‘Archief -> Bibliotheek -> Exporteer afspeellijst’ in iTunes ken ik maar geeft veel meer tekst en gede dan ik zoek.
    Wat ik graag wil zien is iets als Artiest, titel, album.

Wie heeft goede tips? Alvast bedankt.:)

Bijdrager
    Josebo.

Ga naar Archief –> Druk af –> Lijst met nummers –> Druk af –> PDF –> Bewaar als PDF en dan spreekt de rest voor zich.

Dit lijkt mij de meest makkelijke manier!

Bijdrager
    TheGhostOfWhatever
    ”Josebo.”

Ga naar Archief –> Druk af –> Lijst met nummers –> Druk af –> PDF –> Bewaar als PDF en dan spreekt de rest voor zich.

handige feature maar jammer genoeg laat hij enkel de basis informatie zien
    en bij een verzamel cd toont hij enkel de albumartiest
    en bij cd met meer als 20 nummers (dubbel cd’s bevoorbeeld) toont hij enkel de 19 eerste en hoeveel er nog opstaan

wel een toffe lay-out

maar ik denk waar hij naar opzoek is eerder een collectie programma is dat je kan “syncen” met je itunes library

Bijdrager
    DrStrange

@ Josebo: inderdaad zoiets simpels zocht ik nou;)
    Het gaat er maar om dat ik aan iemand een bestandje kan sturen (en vice versa) waarop makkelijk te zien is welke artiesten / albums er in iTunes staan. Op deze manier maak je idd in een handomdraai een prima PDF’je. Waarvoor dank.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.