6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Lutjemac

(OPGELOST) Printer opeens zeer traag

Hoi medemaccers,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een HP photosmart 7760 via usb aangesloten op een macmini onder OSX 10.4.7.
    tot een week geleden helemaal geen problemen hier mee gehad hij printe tot volle tevredenheid ook op normale snelheid. Maar opeens print hij zeer traag, pauseert wel 1 a 2 minuten na iedere regel, ook bij een testafdruk. ik heb al de nieuwste drivers van HP. Ook heb ik al de prefs verweiderd. een regel tekst in de teksteditor daar doet hij 3 minuten over om te printen

Bijdrager
    chatsmit

Vreemd probleem zeg:-) Misschien helpt het als je de cardriges eruit en weer erin stopt, of nieuwe plaatst?

Bijdrager
    chatsmit

Ik heb ff snel gezocht op google, je kunt je printer ook resetten wanneer er een storing IN de printer zit, wat wellicht zou kunnen met jouw printer.
    Kijk hier voor een handleiding en zoek op pagina naar zoekterm ‘reset’.

Vooral het stukje ‘Perform a hard reset’

Bijdrager
    Lutjemac

chatsmit,

Bedankt voor je reactie, ik heb de hard reset gedaan maar ook dat lost niets op. Deze printer kan ook printen zonder aan de mac aangesloten te zijn, dat heb ik net geprobeerd maar over de testpagina oet hij precies hetzelfde dus pauseren bij elke gang van de printkop en wel 30 tot 60 seconden. Ik heb er ook een nieuwe zwarte patroon in gedaan die is nu vol en de kleur patroon is nog 10% vol.

mgv LutjeMac

Bijdrager
    Lutjemac

Beste medemaccers,

Het probleem is opgelost, ik had al aangegeven dat de kleur patroon nog maar 10% gevuld was, en dat schijnt te wijnig te zijn.
    Ik heb er vandaag een nieuw kleurpatroon ingestopd en hij begint direkt te printen en op normale snelheid. :D :D
    Ik ben dus weer heel blij

Gegroet allen. :roll:

Bijdrager
    chatsmit

ah, goed om te horen en goed om te weten:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.