4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Nilles01

OPGELOST: Niet kunnen inloggen na herinstallatie/update

Mijn iMac wilde niet meer goed opstarten.
    Na het grijze scherm met het appeltje krijg je een blauw scherm waar je om de 6 seconde het draaien van de streepjes ziet. Dit blijft zich herhalen en ik kom dus niet in OSX.
    Via BC Windows XP opstarten kan wel.

Nu heb ik via de DVD van Leopard het OS willen “updaten” zodat mijn gegevens bewaard blijven.
    Als ik mijn iMac nu start krijg ik een inlogvenster met Gast en de account die ik al had. De naam klopt en ook de afbeelding die ik erbij had klopt. Mijn wachtwoord werkt echter niet om in te loggen.
    Ik heb allerlei wachtwoorden geprobeert maar ik kom niet mijn systeem in.
    Toen mijn iMac het nog prima deed had ik het inlogvenster echter uitgeschakeld.

Ik had voor de herinstallatie nog geprobeerd om op te starten met de SHIFT knop ingedrukt. Dit had echter geen effect.

Iemand een idee hoe ik weer in mijn systeem te komen zonder een compleet schone installatie te doen waardoor ik al mijn bestanden en programma’s weer opnieuw moet plaatsen.

Bijdrager
    passenger

Opstarten met opstart-DVD, hulpprogrammaatje Wachtwoord (oid) helpt wachtwoord te verwijderen. Moet je weer verder kunnen.

Bijdrager
    Nilles01

Thanks het is opgelost…
    Wel vreemd dat ik iTunes meteen moet updaten omdat het mijn Library file door een nieuwe versie is aangemaakt terwijl alle programma’s zouden moeten blijven staan. Met andere programma’s heb ik geen problemen.

Bijdrager
    Jor1

Vreeemd… Ik heb precies hetzelfde gehad.
    Ik moest echter een systeem herstel doen.
    Vanaf de install dvd. Nou ja… Het is weer opgelost.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.