8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    lientje

(opgelost) Na opsplitsen iwebsites opent iweb niet meer

Oef!
    Ik heb 4 verschillende websites in iweb opgesplitst zoals Marcz in het forum aanbeveelde. Ik heb daarna nog de verschillende sites geopend en dat ging prima. 1 site bewerkt en opgeslagen. Bij het publiceren (in map?) viel iweb ineens uit. Wanneer ik nu iweb opstart komt te volgende in beeld:

Het document ‘domain.sites’ is ongeldig.
    Het bestand ‘index.xml’ ontbreekt.

Als ik dan op ok klik krijg ik het volgende:
    Het bestand ‘~/Library/Application Support/iWebSites/Domain.sites’ kan niet worden geopend.

watskebeurt??
    Balen, want mn vriend is zo om 24.00 uur jarig en ik wilde het als cadeautje op het net hebben..

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt er nu niets meer aan, maar gebruik in het vervolg iWebSites.

Véél eenvoudiger en zeer betrouwbaar.
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/29679

Ik zie nu dat iWebSites in de door jouw genoemde topic ook al genoemd werd.
    Dus misschien gebruikte je het al?

Bijdrager
    lientje

Heb ik wel gedownload, maar ik had al 4 sites gemaakt en bij iwebsites kun je (wat ik er van begreep) geen sites invoegen, alleen maar nieuwe sites toevoegen. Dan moest ik de sites dus opnieuw aanmaken.
    Tja, voorlopig valt er helemaal niets meer te iwebben, want hij opent niet eens..

Bijdrager
    KarelWillem

Even met Spotlight zoeken naar de twee missende documenten?

domain.sites
    index.xml

Bijdrager
    lientje

Domain.sites staat gewoon bij iwebsites in de map. Index.xml is niet te vinden..
    Wat is dat toch voor bestandje dan?

Bijdrager
    lientje

Door toch weer in de finder te kijken, dacht ik ineens: mijn sites heten helemaal geen domain.sites meer!Dus heb ik het bestand domain.sites, in de prullenbak gegooid, en nu openen de andere, domain_hernoemde.sites weer gewoon!!!

Fieuw! Karelwillem, bedankt voor het meedenken. Ik was gister al in de Finder geweest, maar dankzij jouw suggestie kwam ik er vanmorgen weer fris in en heb ik logisch nagedacht. Dacht veel te ingewikkeld..
    :wink: groet eline

Bijdrager
    lientje

Hoe zet ik nou netjes (opgelost) in de titel/ onderwerp?

Bijdrager
    iDaan

op je beginpost op bewerk klikken en het onderwerp aanpassen:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.