4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iboex

[opgelost] MP3 branden…

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik niet mp3 kan branden, zo lijkt het tenminste!
    Ik heb een nieuwe afspeellijst gemaakt met ongeveer 700 mb muziek erop, bij voorkeuren heb ik ingesteld dat hij mp3 moet branden. Het maffe is dat ik al mijn muziek importeer met AAC codering, maar die lijst heb geconverteerd naar mp3 en hij het nog niet doet?????
    :?
    Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe en hoe het komt dat ik nu de geconverteerde nummers dubbel in mijn bieb staan?
    ThanX

Bijdrager
    arjosinon

Dubbele nummers in je bieb is logisch omdat je na conversie feitelijk twee versies van elk nummer hebt:
    – de MP3-versie
    – de AAC-versie

Kun je vertellen “hoe” je probeert de mp3-tjes te branden? Sleep je alles naar de cd-r of geef je direct opdracht in iTunes, of…

Bijdrager
    bekhof

700Mb niet teveel? Het gebeurt erg vaak dat 650 Mb als maximum voor een CD wordt gesteld…

Bijdrager
    iboex

Kun je vertellen “hoe” je probeert de mp3-tjes te branden? Sleep je alles naar de cd-r of geef je direct opdracht in iTunes, of..

Bij de voorkeuren van itunes, kies brand en daar bij schijfstructuur kun je mp3 instellen :apple:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.