4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ommer_76

[Opgelost] Maximale lengte track in Garageband

Hello,

Een paar dagen geleden heb ik een concert van Jeff Buckley gedownload via Bittorrent, maar het concert is niet onderverdeeld in aparte nummers. Nu ben ik dus met Garageband het geheel in mooie brokjes aan het verdelen, maar het probleem is dat ik het concert niet in zijn geheel (43 minuten) naar Garageband kan importeren.
    Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    Mono1

Waarom het met garage band niet wil lukken weet ik niet, maar probeer het eens met Audacity:
    http://audacity.sourceforge.net/

Bijdrager
    ommer_76

Het is niet zo dat het met Garagebend niet lukt. Ik heb al een deel van het concert “verwerkt”, maar de laatste 15 minuten (ongeveer) worden niet ge├»mporteerd. Maar ik ga vanavond zeker even naar Audacity kijken.

Bijdrager
    ommer_76

De oplossing blijkt, zoals vaak, meer voor de hand liggend dan verwacht. In Garageband het eerste deel van het concert selecteren, :apple: X, de rest naar voren schuiven en als bij toverslag komt het ontbrekende gedeelte tevoorschijn.
    Het is niet zo dat maar een gedeelte van het concert geïmporteerd wordt, alleen gaat de teller niet verder dan 999,99.
    Dus, probleem opgelost.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.