4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bluepower

(opgelost) kan niet importeren imovie 08

Tja de titel zegt het al,ik kan geen dv film van mij video camera importeren in imovie 08
    het prog herken de camera wel maar ik zie alleen een blauw scherm. [URL=http://img165.imagevenue.com/img.php?image=85960_Afbeelding_1_123_1130lo.jpg][/URL] [/img] en de melding gestopt.Als ik op play druk dan loopt de camera wel maar ik zien geen beeld en als het mij lukt om de knop importeren in te drukken dan hoor ik de camera activeren maar dan krijg ik de boven genoemde melding.
    Ga ik hem in in de vorige versie van imovie hd importeren dan lukt het wel.ik kan alleen de fragmenten niet meer terug vinden maar hij werkt wel.
    Ra Ra hoe kan dit

Bijdrager
    Yaris

Op Apple Discussions gelezen:

The problem is that Apple tutorials tell you to set your camera to “PC” when you’re ready to import. At least with iMovie ’08, you need to set the camera to regular “Playback” mode or else you’ll get the “communication error” message.

Bijdrager
    bluepower

Wacht effe,dat snap ik niet helemaal

The problem is that Apple tutorials tell you to set your camera to “PC” when you’re ready to import.

Dit lijkt mij logisch anders kun je natuurlijk niet importeren……offff het zou moeten zijn dat ik ergens in het menu v/d camera de instelling moet veranderen maar dat lijkt mij toch niet.

At least with iMovie ’08, you need to set the camera to regular “Playback” mode

dat doe ik altijd al

Bijdrager
    bluepower

Het is al opgelost ik heb een andere firewire poort gebruikt en nu doet hij het
    ik heb hem dus niet v/d firewire poort v/d mac afgehaald maar van mijn externe hd met firewire

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.