5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

    [Opgelost] iTunes start niet meer op

    Hey,

    Itunes start bij mij niet meer op, als ik het opstart krijg ik de standaard foutmelding dat het fout is gegaan. Ook na een reboot werkt het nog niet. Uit het ‘fouten rapport’ wordt ik ook niks wijzer en die is vrij lang dus om hem hier te plaatsen vond ik niet echt super.

    Kan ik de standaard software opnieuw installeren of wat moet ik doen?

    Bijdrager
    Elmo1608

    Maak eens een nieuwe gebruiker aan en probeer of iTunes het daar ook begeeft. Doet hij het daar wel, dan zit er ergens een fout in een config bestand.

    Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

    :o ok… hoe maak ik een nieuwe gebruiker?
    Ik ga is opzoek

    /Edit: Heb het al in de systeemvoorkeuren, alleen hoe log ik op die account in?

    /Edit: Ok, nou het werkt dus ook niet op een test accountje. Dus nu…..:?

    Bijdrager
    Elmo1608

    Permissies herstellen?
    Zie: http://www.macosx.nl/?p=tips-spoken

    Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

    Ok, het is opgelost…..
    Ik had eerst alle itunes bestanden verwijderd via spotlight, dat had geen effect.
    Opnieuw opgestart nog geen effect.

    Maar toen…

    > Rechtermuisknop op iTunes installatie bestand
    > Toon pakketinhoud
    > Contents
    > Resources
    > dubbel-klik: iTunesX.pkg

    en dat installeerde hij en klaar was het…..:roll:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.