9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MrPapple

(opgelost) iPhone 3G -> geen 3G verbinding (Firmware 2.2)

Hallo iedereen!

Sinds de update naar firmware 2.2 werkt de 3G verbinding van mijn iPhone 3G niet meer! Als ik probeer te internetten valt de verbinding gewoon weg. Wanneer ik echter 3G uitschakel en gewoon met EDGE verder ga is er geen probleem! Surfen, mailen, bellen, Youtube videos bekijken,… gaat allemaal gelijk een fluitje van een cent!

Zijn er nog mensen met dit probleem? Of zijn er al oplossingen hiervoor?

Bijdrager
    Martijn Snels

Heb je hem al hersteld?

Bijdrager
    MrPapple
    ”Martijn

Heb je hem al hersteld?

Als je bedoeld: reset -> neen, maar dat is ook het laatste wat ik wil doen, anders moet ik weer alles gaan instellen en daar heb ik niet zoveel zin in :wink: En is het 100% zeker dat ie dan wel werkt?

Bijdrager
    wouwout

nee echt herstellen via itunes. duurt even maar via de reservekopie komen alle instellingen en programma’s weer terug

Bijdrager
    MrPapple

Ok, ik ga het er op wagen om mijn iPhone een keertje te restoren! Meeste zaken komen toch over MobileMe en voor die paar spelletjes die ik er opstaan heb…

Restore is bezig, meer nieuws volgt :wink:

Moderator
    Poezenbeest

Spelletjes staan als het goes is ook gewoon in iTunes…

Bijdrager
    MrPapple
    ”Zerk”

Spelletjes staan als het goes is ook gewoon in iTunes…

Wat ik bedoelde was de instellingen van die spelletjes:-)

Op het eerste zicht heeft de reset geholpen, alles lijkt inorde nu :D

Bijdrager
    Napsju

Dat viel mij hier ook al op. In het zuiden van Bali, Denpasar is 3G dekking, maar daar viel mijn 3G wel steeds weg, waarna EDGE volgde. Hier in het noorden van Bali is geen 3G enkel 2G, niet eens EDGE, maar toch vreemd.

Bijdrager
    MrPapple

de reset van mijn iPhone heeft goed geholpen, schakelen tussen 3G en 2G verloopt eindelijk vlekkeloos!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.