8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Yeti

{Opgelost} iMac bij MacDiscount

Even een korte vraag, als ik op MacDiscount aan het surfen ben, kom ik daar een aantal verschillende soorten iMacs tegen. Verschillend in de vorm van iMac 20” en 24” en aantal GHz, maar ook verschillend in de vorm van dat er twee exact dezelfde iMacs achtereen worden verkocht, maar dat er dan een nummer achterstaat, zoals dus mb325. Wat houd dit in?

Bijdrager
    sven-

MB staat voor tweede generatie (van in dit geval) iMacs.

Alle Macs die je op dit moment kunt kopen op MacDiscount zijn de nieuwste Macs (dus geen oude versies).

Bijdrager
    trabant

Het slaat op het “order number”, zie ook de http://www.MacTracker.ca
    MB325 is bijvoorbeeld de iMac 24″ early 2008.

Bijdrager
    Yeti

Ok, tnx, heb Mactracker meteen geïnstalleerd, is een handig programma:)

Ik zit, aangezien mijn ouders de iMacs errug duur vinden, te denken of ik niet op MacDiscount een Mac kan kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    sven-

MacDiscount is een service aangeboden door Prowarehouse. Volgens meerderen op dit forum zijn de 2 eigenaren van die zaak zeer aardig, en bieden ze zeer goede service.

Bijdrager
    MacBinky
    ”sven-“

MacDiscount is een service aangeboden door Prowarehouse. Volgens meerderen op dit forum zijn de 2 eigenaren van die zaak zeer aardig, en bieden ze zeer goede service.

Jip…… de mijne is er ook van en ik kan de boys van harte aanbevelen . Ze hebben beide bij een
    APR gewerkt maar vonden dat het beter kon in apple-land , en ik moet bekennen dat ze daar aardig
    in geslaagd zijn .

Bijdrager
    Soulshaker

Ik heb mijn Imac ook van daar, een dikke aanrader om hem daar te kopen

Bijdrager
    waupiman

Mijn Macbook pro ook bij Prowarehouse/Macdiscount vandaan, zeker een aanraader. :lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.