12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

[Opgelost] iBook-game

Ik weet nog dat er met Tiger op mijn oude iBook 2 spelletjes meegeleverd waren; eentje waarmee je een bal moest rollen over een bepaald parcours, een ander waarmee je met een dinosaurus eieren moest pakken.

Heeft iemand nog enig idee hoe deze heten en of ze ergens te downloaden zijn? Ze zijn namelijk niet meer megeleverd met Leopard. :(

Bijdrager
    Esquare

Die spelletjes zaten bij je iBook, niet bij Tiger (en dus ook niet bij Leopard). Die met de dinosaurus heet Nanosaur, de andere weet ik even niet meer.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Esquare”

Die spelletjes zaten bij je iBook, niet bij Tiger (en dus ook niet bij Leopard). Die met de dinosaurus heet Nanosaur, de andere weet ik even niet meer.

Ah, dank je.

Bijdrager
    Sumar

Heb je de schijven nog van je iBook? Dan kun je ze erafhalen met Pacifist

Bijdrager
    iJeroen
    ”Sumar”

Nop. :(

Bijdrager
    Marius1976

Die spelletjes zaten niet (specifiek) bij de iBook zoals iemand hier beweert, maar bij de meegeleverde PPC versie van Tiger.

Zowel bij mijn iBook als bij m’n iMac G5 zaten die games op de Tiger DVD.

Met de komst van de Intels is eea vervangen. Volgens mij kwam er een spel verzameling Board Games (met zo’n zon en een maan) en een programma om stripverhalen te maken.

Toch?
    Groet
    M.

Bijdrager
    Esquare
    ”Marius1976″

Die spelletjes zaten niet (specifiek) bij de iBook zoals iemand hier beweert, maar bij de meegeleverde PPC versie van Tiger.

Nope, ze staan op de installatie-cd/dvd van de betreffende Mac. Ik beweer ook niet dat het specifiek om de iBook gaat: ze zaten dus ook bij de iMac. Maar nooit bij Tiger op zich.

Bijdrager
    Esquare
    ”iJeroen”
    ”Sumar”

Nop. :(

Dan is het jammer maar helaas.

Bijdrager
    iJeroen

Ik krijg de sharewareversie (helaas) niet gedownload met m’n Macbook. Time-Out. :(
    Edit: nevermind, wel via een andere mirror.:)

Nu heb ik alleen die game nodig waarmee je met een balletje over een parcours kan rollen, die heb ik echt uren gespeeld. :lol: Heeft iemand een idee?

Bijdrager
    brumemail

MarbleBlastGold heet die.. maar Hasterball is leuker alleen is die blijkbaar niet voor Mac:(

Bijdrager
    Sumar

Ik weet niet of je Little Snitch hebt draaien: Nanosaur 2 schijnt daar problemen mee te hebben.

Bijdrager
    iJeroen
    ”brumemail”

MarbleBlastGold heet die.. maar Hasterball is leuker alleen is die blijkbaar niet voor Mac:(

Je bent een held, dankje!:)

”Sumar”

Ik weet niet of je Little Snitch hebt draaien: Nanosaur 2 schijnt daar problemen mee te hebben.

Nee, hij werkt super.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.