4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Kyokushinkai

(opgelost) groot probleem met Mail

Ok, ik heb letterlijk een groot probleem. Ik heb een pdf gemaakt en heb die geprobeerd te versturen via Mail. Ineens begon Mail alle geheugen op te schrokken. Alles ging verschrikkelijk traag.

Wat blijkt nu: Het pdf bestand is op een of andere misterieuze wijze 104 mb groot geworden! Ik heb Mail geforceerd afgesloten en de computer opnieuw opgestart, maar elke keer wanneer ik Mail weer opstart kan ik bijna niets meer. Volgens mij begint het versturen dan weer opnieuw of zo. Ik heb het wel voor elkaar gekregen om de email in Mail te selecteren en op verwijderen te klikken, maar dat mocht niet baten. Kan ik misschien ergens die mail opzoeken en handmatig verwijderen?

Bijdrager
    chilli dude

heb je hem ook uit de trash gegooid?

Bijdrager
    SvS

Wel even vertellen hoe het opgelost is…

Bijdrager
    Kyokushinkai

Het probleem is inmiddels gelukkig opgelost. Ik heb Mail onder etenstijd gewoon door laten rekenen en daarna stond de mail in de trash, maar die had ook weer een eeuwigheid nodig om het bestand te verwerken.

@Susanne
    Jaja, ik heb eerst maar even laten weten dat het probleem opgelost is voordat ik de oplossing zelf schreef. :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.