4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    patrick68

[OPGELOST] Graffiti fonts in websites

Sinds een klein uurtje vertonen de websites zeelandnet.nl, bndestem.nl, pzc.nl, ad.nl en higherlevel.nl graffitifonts in kopjes en tekst. Zowel in Safari als Firefox. Ik heb ook via Virtual PC naar deze sites gekeken en is er niets aan de hand. Het probleem doet zich dus ook niet in iedere site voor. Is mijn G5 Powermac dronken of is er iets anders aan de hand?

Bijdrager
    filenox

Kopier de vreemde tekst eens naar een Word-documentje, dan kan je al zien welk font het is. Daarna moet je dat font even uitschakelen met Lettertypecatalogus.app en waarschijnlijk is het probleem dan opgelost:)

Bijdrager
    huinkroese

Lijkt erop dat je een standaard lettertype hebt vervangen… weggegooid… een andere naam hebt gegeven.
    Ik zou zeggen in de browser zelf, maar als je het in beide browsers hebt waarschijnlijk in je systeemfonts map. Even checken in je browsers welke fonts deze standaard gebruikt en checken of deze nog op je computer staan.
    Succes.

Bijdrager
    patrick68

Ik heb al de graffitifonts uitgeschakeld en al de websites worden weer normaal weergegeven. Zal wel in een blackout iets hebben uitgehaald :) .

Bedankt voor de oplossing heren!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.