5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    kharakhul

[opgelost] gmail via msn messenger, schermnaam nt wijzigbaar

hey one more thing people,

sinds gisteren ben ik overgestapt van men hotmail naar gmail adres om via msn te kunnen chatten

ik heb aan men gmail adres een .net passport gegeven en heb ook men gmail adres geactiveerd via de mail die ik gekregen heb na het aanmaken van het .net passport

als ik me nu inlog via men gmailadres op msn dan is mijn schermnaam gelijk aan men gmailadres en kan ik men schermnaam ni wijzigen, weet er soms iemand hoe ik dit toch nog kan wijzigen?

klein detail: ik gebruik adium als msn messenger, en bij preferences heb ik ook mijn persoonlijke schermnaam opgegeven maar mijn contactpersonen blijven mijn gmailadres zien als schermnaam

greetzzzz kharakhul

PS. kheb ook al heel het forum afgezocht indien er nog andere mensen dit probleem hadden maar kheb niemand anders gevonden

Bijdrager
    Bintje

Ik heb het ook met Adium. Nouja, eigenlijk alleen met bepaalde namen. Als je een hele lange naam of een naam met een smiley hebt ‘pakt’ Adium hem gewoon niet. Zo werkt bij mij ‘Denise (L) Vincent’ niet en Denise wel. En ‘lantaarnpaalknopje’ niet en ‘lantaarn’ wel.

Vreemd maar raar, en ik heb er ook geen echte oplossing voor. Ik gebruik gewoon maar korte namen zonder smileys of andere rotzooi.

Bijdrager
    kharakhul

bij mij ist zo dak helemaal mijn schermnaam (die op dit moment men emailadres is en dat standaard zo werd ingesteld) niet kan wijzigen

kheb het ook al eens geprobeert om het via de msn messenger op windows te wijzigen maar ook al typ ik gewoon men voornaam in als schermnaam, dan nog wordt het opnieuw ingesteld als men emailadres

Bijdrager
    Bintje

Hmm, misschien nog even wachte op .net? Of nog een keer via het mailtje activeren? Het heeft dan denk ik iets met de activatie te maken.

Bijdrager
    kharakhul

kleine update:

ik was het dus beu dat mijn schermnaam op mijn gmailadres bleef staan en probeerde het dan via amsn te veranderen en dit lukte dan ook raar maar waar, dus het moet blijkbaar een bug/probleem zijn bij adium zelf

want als ik dan via adium mij terug inlogde dan blijf mijn schermnaam dus staan zoals ik het via amsn had ingesteld, via adium kan ik deze dus niet aanpassen

maar bon, mijn probleem is dus wel opgelost maar toch vind ik het raar dat adium dit zelf niet kan veranderen

thnx anyway for the help

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.