17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    iboex

[opgelost] Geluid wordt minder???

Wie kan mij helpen met het volgende….
    Ik heb mijn emac aangesloten op mijn stereo-installatie en speel hiermee naar harte lust al mijn muziek op af, maar sinds eergisteren lijkt het wel alsof het geluid gehalveerd is.
    Ik heb gechecked of het aan mijn versterker ligt, maar als ik muziek afspeel over de ingebouwde audio is het ook gehalveerd???
    Het vreemde is ook dat het alleen met itunes is, als ik een website bezoek met geluid, krijg ik dat wel 100% door lijkt het…..
    Heeft iemand hier ervaring mee, iki ben ten einde raad, en muziek is mijn leven!!!!!!
    :apple:

Bijdrager
    Jakke

staat je iTunes-volume wel volledig open?

Bijdrager
    Deskman

Je hebt in iTunes nog wat opties voor het geluid. Je kunt in de equalizer de ‘voorversterking’ gebruiken en in de voorkeuren onder audio…

Bijdrager
    iboex

Mijn volume staat volledig open en de equalizer staat ook goed ingesteld…..
    ???????????????

Moderator
    unSOUND

Heb je geluidscontrole aanstaan ? Als je een nummer hebt toegevoegd waarvan het volume een stuk lager is, zal iTunes de rest ook lager afspelen, om het volume gelijk te trekken.

Of toevallig een plugin geprobeerd, die nu uitschakelt omdat de trial nu verlopen is ?

:?

Bijdrager
    iboex

De geluidscontrole heb ik niet aan staan, maar wat bedoel je precies met…

Of toevallig een plugin geprobeerd, die nu uitschakelt omdat de trial nu verlopen is ?

Thanx… :apple:

Moderator
    unSOUND

Je hebt plugins om het geluid voller of luider te maken, maar die kosten vaak geld. VolumeLogic is er zo eentje, geeft dat warme “SkyRadio” effect aan je muziek.

Sommige hebben een trial versie, die bijvoorbeeld na een maand uitschakelt. Misschien dat je zoiets had geprobeerd en het was vergeten. Als die dan ineens niet meer aanstaat zal het geluid ineens tegenvallen.

Bijdrager
    vogel

Misschien iets geks met de equalizer gebeurd? Ook daar zit een volumeregelaar en als bijvoorbeeld alle schuifjes naar beneden staan, is je geluid ook minder. Verder zit er ergens nog een optimaliseer geluid funciet.

Bijdrager
    Sad

Of je hebt per ongeluk ALLES in je Library geselecteerd, appeltje-i gedaan en van AL je nummers het volume omlaag gegooid.

Bijdrager
    iboex

Waar kan ik dat volume dan regelen als je :apple: i hebt gedaan, volgens mij kan je het alleen optimaliseren…
    ?????????????????????
    :finderoud:

Moderator
    unSOUND

Als je meerdere nummers selecteerd, staat linksonderin de optie “volumeaanpassing”,
    selecteer je een enkel nummer, staat deze keuze bij het tabblad “opties”

daar kun je het volume naar wens aanpassen.

Bijdrager
    iboex

die volumeaanpassing staat gewoon in het midden, maar als je dus in mijn geval geen volumeaanpassing doet, zou het geluid toch gewoon moeten zijn?
    ik snap er echt nix meer van, wie helpt m ij????????????????

Bijdrager
    iboex

Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom StomStom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom StomStom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom StomStom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom, Jakke had gelijk, mijn volume stond niet open, maar ik kon het echt niet vinden en drukte per ongeluk op de goede toets, allen hartelijk dank………
    stom van me, maar met een ster mag dat toch wel :lol: :roll:
    :innocent:

Bijdrager
    Jakke

De volumeregeling onder de ‘play’-knop? (die ik dus bedoelde?) of welke stond niet open?

Moderator
    unSOUND
    ”Prinses

Hij ies wel een beetje dom.

Bijdrager
    Sad

Iedereen kan fouten maken! (Waarom koopt men anders Windows)

Gelukkig is het opgelost!

Bijdrager
    iboex

de volumeknop onder wijzig, stom van mme joh, maar bedankt jakke…………
    :innocent:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.