9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Moderator
    Strifer

[opgelost] ftp steeds stalled >> dood

goed… ik gebruik transmit om dingen up te loaden naar mijn website ruimte zowel bijplanet als bij wanadoo. dit werkte altijd normaal, maar nu wil het maar niet meer relaxed werken. heb ook al andere server geprobeerd, maar zeker bij gezipte of gestuffte bestanden die redelijk groot zijn (meer dan een mb) die stallen na een paar honderd k en dan gaat de connectie dood. later zegt het programma dan dat hij het bestand niet kan uploaden. hele kleine bestandjes gaan nog wel. beetje vaag dit.

ik heb nu aqcuisition aanstaan, maar er is niemand bij mij bezig en ik download nu iets van 4k per seconde. ik vind het allemaal een beetje vreemd? waarom gaat mijn planet adsl comfort 2048 down / 320 down steeds dood als ik een bestand probeer up te loaden via FTP???

Wie weet raad?

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Is je webspace misschien gewoon vol?

Moderator
    Adriaan Mol

Probeer eens zonder Aqcuisition, want naast gewoon downloaden/uploaden doet hij ook andere dingen zoals IP adressen broadcasten, etc. volgens mij. Ik stel voor om Poisened te gebruiken.

Moderator
    Strifer

webspace is niet vol, weet ik zeker en anders zou het op drie plaatsen vol moeten zijn en daar geeft ie normaal een andere melding:-)

ik zal het eens zonder acquisition proberen te hebben draaien in de achtergrond, maar volgens mij maakt het niet uit, want ik had er laatst ook al last van ZONDER acquisition.

Bijdrager
    Brak Mak Morn
    ”Adriaan

Ik stel voor om Poisened te gebruiken.

’t valt mij altijd op dat ‘r nog minutenlang een internetconnectie actief blijft als je Poisoned quit. Daar hou ik niet van en heb ’t weer getrashed… of ben ik wat paranoia?

Bijdrager
    Brak Mak Morn
    ”Strifer”

ik gebruik transmit om dingen up te loaden naar mijn website

Een ander FTP pakket? Zelf ben ik heel gelukkig met RBrowserLite.

Bijdrager
    zakalwe

Passive ftp aanstaan? Laatste versie van Transmit? Heb je het down zowel als up? Transmit moet in principe gewoon goed werken, gebruikt het zelf al tijden.

Moderator
    Strifer

2.6.2 van Transmit en passive mode staan aan.

Het rare is dat het voorheen altijd prima werkte, maar zou het eventueel aan mijn router kunnen liggen?

Ik kan wel probleemloos downloaden via het internet en ik test nu het downloaden via transmit: probleemloos en rap.

Moderator
    Strifer

goed… ik heb nu die passive mode uitgezet en nu werkt alles naar behoren. dit deed ik omdat ik iemand bij een thread over cyberduck zag zeggen dat dit voor hem ook werkte…. en voila.. transmit loopt weer als een trein, maar met die passive mode dus UIT!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.