7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

[Opgelost] Firefox opstarten extreem traag

Hallo,

Ik heb gezocht in het forum maar kwam mijn probleem niet tegen, dus start ik een nieuw draadje in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik draai Firefox 3.0.1 op een Leopard Alu iMac 2.4Ghz met 4GB geheugen.
    De eerste keer opstarten van Firefox duurt extreem lang.
    De kleurrijke strandbal verschijnt zeker een seconde of 10 voordat ik ook maar iets kan doen.
    Dit lijkt me geen normale gang van zaken, maar ik heb nog niet kunnen vinden wat ik eraan moet doen.
    Ik heb diverse plist bestanden verwijderd, dit loste niets op.
    Via via iets tegen gekomen dat het misschien aan een foutief font lag. Via suitcase fusion alle fonts gechecked en gerepaired — geen verandering.

Iemand enig idee?

Bijdrager
    sypie

Ook plugins en add-ons uitgeschakeld om te kijken of het daar aan kan liggen?

Bijdrager
    1984

Mag ik vragen of je dit probleem hebt sinds de update naar Firefox 3.0.1 , dat is zover ik bij mij merk het geval, (het duurt langer, echter geen strandballen) ik heb de talen al weggehaald en ben nog aan het zoeken naar een oplossing zodat hij net zo snel opstart als zijn voorganger.

Inactief
    Anoniem
    ”sypie”

Ook plugins en add-ons uitgeschakeld om te kijken of het daar aan kan liggen?

Meteen geprobeerd, staan nu allemaal uit. Helaas lost het niets op.
    Icoontje stuitert, dan minstens 10 seconden de stranbal (voelt aan als een timeout oid!) en dan pas gaat ie pagina laden.

Inactief
    Anoniem
    ”1984″

Mag ik vragen of je dit probleem hebt sinds de update naar Firefox 3.0.1 , dat is zover ik bij mij merk het geval, (het duurt langer, echter geen strandballen) ik heb de talen al weggehaald en ben nog aan het zoeken naar een oplossing zodat hij net zo snel opstart als zijn voorganger.

Ik had het al voor de update naar 3.0.1. Ik had eigenlijk gehoopt dat de nieuwe versie het zou oplossen, maar niet dus:(

Inactief
    Anoniem

Iemand nog een idee? :roll:

Niemand??:(

Inactief
    Anoniem

Oplossing: http://www.google.com stond als homepage ingesteld. Haal dit weg of vervang het door http://www.google.nl en het probleem is weg.

:?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.