8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Gadjo

OPGELOST: EPS Stratenkaart van Maasstricht, Platielstraat

Hallo!,

Wie zou mij kunnen helpen aan de stratenkaart van Maastricht in EPS en dan met name waar de Platielstraat en de markt op staan. Het is voor een lowbudget plattegrondje op een A6 Flyer. Met screenshots van mappy e.d. red ik het net gewoon niet, blijft te korrelig. Om nu een hele kaart te kopen past niet binnen het budget dus wellicht dat iemand dit heeft en mij aan dit stukje kaart in vector zou kunnen helpen!

Alvast reuze bedankt voor de moeite!

Don[/b]

Bijdrager
    iDoc

ik kan je niet helpen aan een kaart, maar zou je misschien geen normaal kaartje kunnen opslaan en in bv abobe illustrator het kunnen omzetten naar een vector bestand. Wie weet dat dat een redelijk resultaat geeft

Bijdrager
    Gadjo

Heb ik geprobeerd maar het resultaat vindt ik toch niet voldoende….

Bijdrager
    yvinhei

Trek je toch zelf even de lijntjes… Gaat neem ik aan maar om een paar straatjes…

Bijdrager
    Gadjo

ben ik toch wel even mee zoet, aangezien het om 10 locaties gaat en ook de omgeving ter refererntie moet erop staan. wordt dan toch wel tijdrovend…

Bijdrager
    greatpetie83

Google maps al geprobeerd?

Bijdrager
    Gadjo

Ook geprobeerd maar blijft te korrelig.

Bijdrager
    Gadjo

Ik heb nu maar een stratenboek geleend, heb zelf een tom tom:) en daar een scan van gemaakt. Dit voldoet wel.

In ieder geval bedankt voor de moeite van het lezen en meedenken van dit Topic!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.