6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hahaha… wat slecht

[opgelost] een pwn tool gekraakte iphone met 2.2 opwaarderen

Ik ben er een beetje uit sinds ik een T-mobile iPhone heb.
    Mijn oude iphone heb ik aan mijn moeder kado gedaan en die heeft graag google streetvieuw op haar toestel.

Maar wie weet mij te vertellen of die 1e Gen iphone geunlocked met de pwn tool draaiend op 2.2 zonder problemen bijwerken naar 2.2.1? Moet ik na het bijwerken opnieuw de iphone unlocken? of blijft ie unlocked.

De bijwerkingen van 1.1.4 naar 2.0 ook gedaan met die zelfde pwn tool daarna heb ik probleem loos kunnen updaten naar 2.2

Bijdrager
    YellowFish

Als de baseband al gekraakt is in de 1G iphone (reeds geunlocked dus), dan kan je zonder problemen updaten naar 2.2.1. De iphone blijft unlocked. Als je daarna ook weer gebruik wilt maken van Cydia en Installer en andere gekraakte apps, kan je de iphone weer pwnen met QuickPwn voor Windows/Mac.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

Mijn dank is groot.
    Die van mijn moeder nog groter.

fijn weekeind nog;)

Bijdrager
    YellowFish

Graag gedaan:) Jij ook!

Bijdrager
    Johnyw
    ”YellowFish”

Als de baseband al gekraakt is in de 1G iphone (reeds geunlocked dus), dan kan je zonder problemen updaten naar 2.2.1. De iphone blijft unlocked. Als je daarna ook weer gebruik wilt maken van Cydia en Installer en andere gekraakte apps, kan je de iphone weer pwnen met QuickPwn voor Windows/Mac.

Link ?

Bijdrager
    YellowFish

Dat mag ik niet geven op het forum. Probeer google eens. Is genoeg te vinden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.