13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iCohn

[Opgelost] Cinema Display i.c.m Macbook Pro

Hallo iedereen.

Sinds een korte tijd beschik ik over een MBP.
    Nu wil ik in de toekomst een cinema display aan schaffen en deze aansluiten op mijn MBP.

Dit brengt mij op de vraag:

Moet de MBP open staan of kan hij gewoon dichtblijven wil ik het beeld op de cinema display zien?
    Natuurlijk moet ik dan wel een los toetsenboard erop aansluiten, anders kan ik niet typen.

Maar wanneer hij open moet staan heb ik dus 2 beeldschermen (voor elkaar) wat mij onhandig lijkt.

Ik hoor het graag.

Bijdrager
    RickDeRaaf

volgensmij voert de MBP z’n warmte af via het toetsenbord, hij moet dus open blijven :cry:

Bijdrager
    DK master

Echt niet:P hij kan gewoon dicht hoor, net als de macbook en de powerbooks

Bijdrager
    iCohn

ja? maar valt hij dan niet in zijn/haar slaapstand?
    Of moet je dat even instellen?

Bijdrager
    AlexdePalex

Nee. Hij valt inderdaad in de slaapstand, maar je kan ‘m weer wakker maken door op de muis te klikken, of door een toets op een extern toetsenbord in te drukken.

Bijdrager
    RickDeRaaf

ibook voer de warmte wel af via toetsenbord, PB niet????

ibook kun je namelijk nie dichtdoen met een extern scherm, nieuwe ibooks(Macbook) wel ????

Bijdrager
    iCohn
    ”AlexdePalex”

Nee. Hij valt inderdaad in de slaapstand, maar je kan ‘m weer wakker maken door op de muis te klikken, of door een toets op een extern toetsenbord in te drukken.

Ik ben gewoon bezig natuurlijk, dus in principe moet dat geen probleem zijn.
    Morgen toch even langs de apple store in r’dam. dan vraag ik het nog even na.

Moderator
    unSOUND

Het werken met het scherm dichtgeklapt heet de “Clamshell mode”…
    Of het kan hangt van het model af:

iBook G4: nee

PowerBook G4: ja
    MacBook: ja
    MacBook Pro: Ja

Bijdrager
    AlexdePalex

Jouw vraag staat overigens netjes beantwoord in de handleiding van jouw MacBook op bladzijde 67 (engelse versie):)

Using Your MacBook with the Display Closed
    You can use your MacBook with the display closed if the computer is connected to an external monitor, keyboard, and mouse.

Important: To use your MacBook with the display closed, the MacBook must be plugged into a functioning power outlet.

De rest staat in de manual:)

Bijdrager
    wout3r

Met 2 schermen werken is het meest realxte wat er is!;)

Bijdrager
    iCohn
    ”AlexdePalex”

Jouw vraag staat overigens netjes beantwoord in de handleiding van jouw MacBook op bladzijde 67 (engelse versie):)

Using Your MacBook with the Display Closed
    You can use your MacBook with the display closed if the computer is connected to an external monitor, keyboard, and mouse.

Important: To use your MacBook with the display closed, the MacBook must be plugged into a functioning power outlet.

De rest staat in de manual:)

Yeah…voortaan gewoon bookjes lezen dus voordat ik een vraag stel :innocent:
    Maar bedankt. Dat hij dicht kan vind ik wel een pluspunt:)

:apple: 8)

Bijdrager
    monsterke

Ik herinner mij dat er een klein progje was die de temperatuur enzo aangaf van je systeem … ik weet alleen de naam niet meer onmiddellijk… maar daarmee kon je dus zien of de temperatuur aanzienlijk toeneemt als je hem dichtgeklapt houdt…

Bijdrager
    wout3r
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.