11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    dintel

[Opgelost] Boot Camp – Windows beeld gek?

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem als ik boot camp draai dan start Windows gewoon normaal op. Maar zodra hij heeft aangemeld wordt mijn beeld gek vervormd de achtergrond krijgt andere kleuren ect. ik kan geen pictogrammen meer zien ofzo.

Dit probleem is trouwens ontstaan doordat ik Windows het bureaublad liet uitbreiden naar een tweede monitor.

Dus concludeerend kan ik zeggen hoe krijg ik mijn Windows beeldscherm weer goed?

Groetjes,

Jan

P.S: Ik wacht met smacht op je antwoord of oplossing!

Bijdrager
    Nikita

Ik denk dat ze op Tweakers meer weten over Windows dan hier… Klinkt niet als Boot Camp – gerelateerd in elk geval.

Bijdrager
    Mono1

Eens kijken hoe lang het duurt voordat onze BootCamp promotor Turbanus (:x ) van zich laat horen. De tijd gaat NU in…………

Bijdrager
    Steff
    ”Mono1″

Eens kijken hoe lang het duurt voordat onze BootCamp promotor Turbanus (:x ) van zich laat horen. De tijd gaat NU in…………

Regels zijn regels. Ik ga toch ook niet zeggen dat hardcore veel beter is op een dead metal forum. En je doet nu net alsof het allemaal maar de schuld is van Turbanus, dank de man eens voor het werk wat hij verzet i.p.v. afzeiken.

Bijdrager
    J.
    ”Kriska”
    ”Mono1″

Regels zijn regels. Ik ga toch ook niet zeggen dat hardcore veel beter is op een dead metal forum. En je doet nu net alsof het allemaal maar de schuld is van Turbanus, dank de man eens voor het werk wat hij verzet i.p.v. afzeiken.

Ja ok, maar niemand beweert toch dat windows beter is dan een andere besturingssysteem… En als je gaat afkomen van ja, ok maar dit is MACOSX.nl dan kan je heel de lounge, webdesign en kweet niet nog wat allemaal ook buitenzwieren aangezien dat ook niks te maken met macosx.nl dan hou je het enkel op dat…

Maar soit,
    wat bedoel je als je aanmeld. Dat je het welkom scherm ziet of echt als je je account aanmeld. En kan je nog iets zien van je schermen. Ale kan je nog dingen herkennen als vensters en de startbalk. Heb je de drivers gebruikt die apple heeft gegeven? Welke windows versie is het…

Bijdrager
    Stadsman

Probeer eens zonder de 2de monitor aan (of juist andersom). Anders kan ik alleen het Parallels forum aanraden, wie weet speelt hetzelfde onder Parallels.

PS Dit is nu niet echt iets voor Tweakers, maar eerder een beperking van Boot Camp onder OS X. Duidelijk geval van tussen wal en schip.

Bijdrager
    Nikita

Ik zie anders nog steeds niet in wat het met Boot Camp te maken heeft… Het enige wat BC doet, is het aanmaken van de nieuwe partitie en het branden van een cdtje met drivers voor XP… C’est tout.

Moderator
    Poezenbeest

…en zo zijn we vijf uur verder met alleen maar wat gezeur over het al dan niet aan Bootcamp liggen van het probleem en dus dat dit al dan niet op dit forum mag…..

:sotp: :sotp: …en beantwoord gewoon de vraag!:x

Bijdrager
    dintel

Bedankt Zerk!

Bijdrager
    Mono1
    ”Kriska”
    ”Mono1″

Ik denk dat je toch iets niet begrijpt: de reacties van Turbanus zijn over het algemeen nogal negatief te noemen over Bootcamp, zie zijn onderschrift:

Je bent een rund als je met bootramp stunt…

Mijn ervaringen zijn anders, maar die van Turbanus kunnen daar haaks op staan. Prima. Maar juist in een schemer geval als bedoeld in dit topic verwacht ik , zoals hij bijna altijd doet, een vlijmscherpe snelle reactie van Turbanus. En dat mis ik dus nu even…….
    Ik geef toe, het dwaalt wellicht wat van het onderwerp af, maar soms gebeurt dat. In ieder geval: geen afzeiken van Tubanus. :)

Bijdrager
    dintel

Hallo allemaal!

Het is opgelost het was toch dat ik het secundaire beeldscherm moest los kloppen!
    Bedankt voor je Tips!

Groetjes,

Dintel

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.